Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:59:06 GMT

دعوای پنهانی سرخابی ها بر سر لیست مشترک

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۴۱۴۵

دعوای پنهانی سرخابی ها بر سر لیست مشترک

بعد از آن که پرسپولیسی‌ها گفتند وزارت ورزش به باشگاه‌شان دستور داده بازیکنان پرسپولیس علیه تیم رقیب حرف نزنند، استقلالی‌ها هم دیروز به خبرورزشی گفتند امیرحسین فتحی تأکید کرده هیچ یک از بازیکنان استقلال حق ندارند درباره پرسپولیس حرف بزنند.

در ظاهر قضیه وزارت ورزش که متولی هر دو باشگاه است به سرخابی‌ها گفته با هم دعوا نکنند، اما این فقط ظاهر قضیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا استقلال و پرسپولیس در لیست خریدشان بازیکنان مشترک دارند و به همین دلیل دو باشگاه می‌خواهند در سکوت کامل کار‌ها را جلو ببرند تا با هم سرشاخ نشوند. یعنی در واقع، روی صحنه دو باشگاه با هم کاری ندارند، اما پشت پرده بر سر جذب بازیکن با یکدیگر درگیر هستند.

از ما نشنیده بگیرید، اما می‌گویند رضا قوچان‌نژاد تنها بازیکن مشترک در لیست خرید دو باشگاه نیست و استقلال و پرسپولیس بی‌خبر از لیست خرید یکدیگر روی ۲ ملی‌پوش انگشت گذاشته‌اند. حالا مدیران دو باشگاه از طریق کانال‌هایی که دارند از لیست خرید رقیب باخبر شده‌اند و می‌خواهند بی‌سر و صدا زودتر از رقیب، این بازیکنان را به دست بیاورند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو