Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئویی از تیم آلمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو میلادی منتشر شده است که در آن با هوداران خردسال آلمانی به تمرین کریسمس می‌پردازند. 

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: ملی پوش آلمان ماسک مخصوص، جام جهانی ۲۰۱۸ را ادامه خواهد داد

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

حضور تیم ملی آلمان در کنار هواداران خردسال به مناسبت کریسمس + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم

به گزارش ورزش سه، دقیقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جا دارد قبل از صحبت درباره مباحث فنی از حضور هواداران قزوینی که با حضورشان باعث قوت قلب ما شدند تشکر کنیم و همچنین هواداران استقلال که فضای خوبی در استادیوم شکل دادند. بازی خوبی بود و شور و نشاط خوبی را شکل دادند.

او در ادامه گفت: بازی سنگینی بود و استقلال یکی از روزهای خوب خود را دشت سر گذاشت و در نیمه اول ما بد بودیم. در نیمه اول هیچ اشتراکی با شمس آذر همیشگی نداشتیم و بین نیمه با تندی با بازیکنان برخورد کردم و خواهان تغییر روند عملکردشان شدم. با این حال در ابتدای نیمه دوم هم خوب نبودیم و گل دوم و سوم را خوردیم. با این حال در دقایقی که خوب بودیم دو گل زدیم و شانس زدن گل سوم را هم داشتیم.

دقیقی درباره صحنه پنالتی استقلال هم گفت : آقای کاظمی یکی از داوران خوب فوتبال ماست اما به قطع می گویم که ابدا پنالتی نبود. در چند صحنه دیگر هم اشتباهاتی صورت گرفت.  اگر پنالتی بود که باید اخراج می کرد اما در لحظه آخر هم یک شارژ بازیکن ما شد که باید پنالتی می شد اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم و امیدوارم این داور خوب ما در ادامه شرایط خوبی را دنبال کند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • نگاه مبهوت ریکاردو به قیچی رحمان! (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم