Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مسعود امیری سرپرست اداره صمت شهرستان سنقر و کلیایی،  با اشاره به اقدامات انجام شده در  آذرماه ۹۷ گفت: ۳۲ واحد صنفی فاقد پروانه کسب و صدور اخطار پلمپ برای مغازه‌ها شناسایی شدند.

وی گفت:حضور در جلسات و ملاقات‌های عمومی با شهروندان در روز‌های دوشنبه هر هفته در سالن جلسات فرمانداری و پاسخ‌گویی به درخواست‌ها، مطالبات و پرسش‌های شهروندان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی از صدور پروانه کسب برای ۳۷ نفر از متقاضیان در رسته‌های صنفی توسط اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی شهرستان خبر دادو گفت: ۱۵ بازدید دوره‌ای از سطح کارگاه‌های تولید فرش دست‌باف شهری و روستایی انجام شده است.

 وی با اشاره به شناسایی و صدور کارت قالی‌بافی برای تعداد ۲۲۲ نفر از متقاضیان فرش دست‌باف گفت: در این مدت شناسایی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به تعداد ۱۸۳ نفر از بافندگان فرش دست‌باف، جمعاً به مبلغ ۱۸۳۰۰۰۰۰ ریال صورت گرفت.

 وی افزود:  تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۲ نفر از بافندگان فرش دست‌باف جمعاً به مبلغ ۲۰۰۰ میلیون ریال اعطا شد .
 وی با اشاراه به بازرسی از واحد‌های صنفی به تعداد ۴۵۰ واحد گفت: پرونده‌های تخلفات صنفی و ارسال به تعزیرات حکومتی به تعداد ۴۵ فقره و جمعاً به ارزش ۱۱۶۷۵۲۱۲۲۰ ریال تشکیل شده است.

انتهای پیام/ز


  تسهیلات مشاغل خانگی به  بافندگان فرش دست‌باف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان