Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:48:06 GMT

آزادی یک شهروند ایرانی- انگلیسی زندانی در تهران

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۵۱۸۰

رکنا: عباس عدالت، شهروند ایرانی-بریتانیایی و استاد دانشگاه امپریال کالج لندن که به اتهامات امنیتی در ایران بازداشت و زندانی شده بود، آزاد شد و به بریتانیا بازگشت.

رسانه‌های بریتانیایی به نقل از وزارت امور خارجه بریتانیا بازگشت این شهروند دوتابعیتی به بریتانیا را تایید کرده‌اند. عدالت که در دانشگاه امپریال کالج لندن ریاضی و انفورماتیک تدریس می‌کند پانزدهم آوریل گذشته پس از دستگیری در تهران به زندان Prison اوین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدالت حالا پس از هشت ماه از زمان دستگیری و بازداشت در تهران به بریتانیا بازگشته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست نامتعارف مرد مشهدی از دخترش پس از فوت همسرش طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی این 3 مرد شیطان صفت مشهدی در تاریکی شب به سراغ قربانی های خود می رفتند دختر کارآموز آرایشگر به صورت مخفیانه از مشتریان اردبیلی اش سوءاستفاده می کرد مرگ به سراغ نوزاد رها شده در کف بازار رفت+ عکس خلبان برای رفتن به دستشویی فرود اضطراری کرد+ عکس آه و ناله جسد زن اصفهانی همه را ترساند / این زن از دنیای مردگان بازگشت ابهام در انتشار عکس چهره های دانشجوهای کشته شده در واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد+فیلم و عکس پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس مقتول خبر قتل خودش را تکذیب کرد / عجیب ترین رسوایی + تصاویر و جزییات عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران اولین فیلم از فاجعه مرگبار واژگونی اتوبوس دانشجویان تهرانی! / مرگ 7 دانشجو تاکنون تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison شهروند تهران ایرانی انگلیسی زندانی عکس اتوبوس تحقیقات فیلم مرد تهران مشهد همسرم زندگی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • ایران ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی را تحریم کرد
  • هدیه متفاوت به معلم
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است