Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@12:35:21 GMT

جمع آوری زباله های شهری در تکاب مکانیزه شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۵۲۳۳

جمع آوری زباله های شهری در تکاب مکانیزه شد

کوروش صدیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح جمع آوری مکانیزه زباله های شهری تکاب یک دستگاه خودرو مکانیزه هایپردار و 50 دستگاه سطل زباله مکانیزه خریداری و تجهیز شده است.
وی با اشاره به اینکه جمع آوری زباله در تکاب پیش از این به صورت دستی انجام می شد، بیان کرد: پنج میلیارد ریال برای خرید خودرو و تجهیزات و آغاز اجرای این طرح هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شهرداری تکاب با بیان اینکه اجرای طرح جمع آوری مکانیزه زباله های شهری نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است، ادامه داد: در اجرای این طرح سه نیروی متخصص و 50 نیروی خدماتی شهرداری همکاری می کنند.
صدیقی با بیان اینکه در مرحله بعدی اجرای طرح جمع آوری مکانیزه زباله، طرح تفکیک از مبدا اجرا خواهد شد، گفت: برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا به دنبال جذب و مشارکت سرمایه گذاران هستیم که با اجرای این طرح علاوه بر بهبود اقتصادی و افزایش درآمد شهرداری زمینه اشتغال نیز فراهم خواهد شد.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است؛ شهرداری این شهر در سال 1309 شمسی تاسیس و از قدیمی ترین نهادهای شهرداری در سطح کشور است.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی خودرو درآمد زباله سرمایه گذاران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی