Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان: سریال "مرّ قانون" در ۱۵ قسمت توسط مهران مهام تهیه می‌شود. این سریال را امیرعباس پیام و مهدی روشن روان می‌نویسند.

مهران مهام با اشاره به ساخت سریالی برای نوروز ۹۸ گفت: سریال "مُرّ قانون" در فضایی مفرح با موقعیت‌هایی کمدی با بازی مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی و کریم قربانی برای نوروز سال آتی و آنتن شبکه سه تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از لوکیشن‌های متعدد این سریال نام برد و اضافه کرد: امیرعباس پیام و مهدی روشن روان این سریال را می‌نویسند و این روز‌ها مراحل تست گریم بازیگران و بازبینی لوکیشن‌ها را پشت سر می‌گذاریم.

مهران مهام درباره زمان کلید خوردن پروژه خاطرنشان کرد: به امید خدا این سریال که برای پخش نوروزی شبکه سوم سیما آماده می‌شود شنبه هفته آینده کلید خواهد خورد. همین طور نخستین لوکشین فیلمبرداری این اثر استودیو برنامه حالا خورشید است.

گفتنی است دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ریزی)، امید شیرانگیز (دستیار کارگردان)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، فرهاد عزیزی فر (طراح صحنه و لباس)، رسول تقیانی (دستیار طراح)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، مهدیه لطیفی (عکاس)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه ایی)، شاهپور دلدار (مدیر تولید)، حمید بخشی زاده (مسئول هنروران).

منبع: فردا

کلیدواژه: برنامه حالا خورشید مر قانون سریال نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است