Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته کشتی سنتی و ساحلی گفت: حالا که قرار است ۴ مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک توزیع شود، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم، آن زمان فریادهای ما را نشنیدند. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عیسی مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه گفته شده با بی‌تدبیری فدراسیون کشتی حضور در بازی‌های المپیک ساحلی 2019 را از دست داده است، اظهار داشت: این اصلا موضوع جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دو سال پیش می‌دانستیم که این رقابت‌ها برگزار می‌شود و گفته بودیم که باید در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کنیم که سهمیه این رقابت‌ها را بگیریم، اما آن زمان اصلا برای‌شان کشتی ساحلی اهمیتی نداشت، الان که می‌بینند در بین رشته‌های ساحلی (فوتبال، والیبال، بسکتبال و ورزش‌های آبی ساحلی) ما بیشترین مدال انفرادی را می‌توانیم به دست بیاوریم، یاد کشتی افتاده‌اند.

وی ادامه داد: اسم این رقابت‌ها، بازی‌های المپیک ساحلی است که از سوی IOC برگزار می‌شود. ما باید در جهانی ترکیه شرکت می‌کردیم تا سهمیه بگیریم و این را همان وقت به مسئولان گفتیم اما به دلیل مشکلات مالی‌ که وجود داشت، فدراسیون نتوانست تیم را به ترکیه اعزام کند و این درحالی بود که تمرینات ما زیر نظر مربیان به صورت منظم در رامسر دنبال می‌شد و ما از شانس‌های اصلی قهرمانی بودیم. من قبل از جهانی ترکیه هم گفته بودم که قرار است اولین دوره المپیک ساحلی برگزار شود، اما به این مسئله نپرداختند، حالا که قرار است 4 مدال در رشته کشتی ساحلی المپیک سن‌دیه‌گو توزیع شود، یادشان افتاده که ما هم باید در این رقابت‌ها شرکت می‌کردیم. ما حداقل شانس کسب دو مدال طلای این رقابت‌ها را داریم، ضمن اینکه دو نفر دیگر هم حتما روی سکو خواهند بود.

مومنی با تاکید بر اینکه رایزنی‌های فدراسیون کشتی همچنان ادامه دارد اما نیاز به حمایت بیشتری است، خاطرنشان کرد: ما از طریق فدراسیون کشتی با اتحادیه جهانی نامه‌نگاری کرده‌ایم. بنی‌تمیم سخت پیگیر موضوع است، هنوز هم اگر حمایت شویم شانس این را داریم که بتوانیم سهمیه بگیریم چون من عضو کمیسیون ساحلی اتحادیه جهانی کشتی هستم و خودمان قوانین این رشته را نوشتیم و مورد تایید همه قرار گرفت. باید بتوانیم دیداری با مسئولان اتحادیه داشته باشیم تا بتوانیم با رایزنی مسئله را حل کنیم.

مسئول کمیته کشتی سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: هر رشته‌ای که هوادار و ورزشکار دارد باید مورد حمایت قرار بگیرد، اما کشتی متاسفانه مورد حمایت قرار نگرفت. ما سه سال است که قهرمان جهان هستیم و حالا از بیشترین شانس برای کسب مدال برخورداریم. رسول خادم که رفته است، می‌خواهند چه کسی را بزنند؟ بهتر است در این خصوص حمایت شویم تا بتوانیم نسبت به حضور کشتی در المپیک ساحلی امیدوار باشیم.

تغییر برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با تعویق جام یادگارمرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • فیلیپین سفیر چین را فراخواند
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟