Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت:در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار، بازرسان این سازمان دو هزار و ۹۸۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان انجام دادند.

وی افزود: از این تعداد ۲۹۱ پرونده تخلف به ارزش  بیش از ۸۶ میلیارد ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان مجموع تخلفات کشف شده را ۵۹۱ مورد اعلام نمود و گفت: در این مدت شهروندان ۱۸۰ مورد گزارش خورد را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند.

پیروی منش افزود: بازرسان در هفته سوم این طرح  ۲۰۳ واحد صنفی بدون پروانه کسب و ۳۳۰ واحد صنفی بدون کارت مباشرت را شناسایی کردند.

وی گفت:واحد‌های صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالا‌های خود را درج نکرده باشند توسط بازرسین و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد قانونی صورت گیرد.

 معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود:طرح نظارتی با استقرار کانکس‌ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها آغاز شده تا همشهریانی که از روند شکایت در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکس‌ها رجوع کنند.

ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

انتهای پیام/ف

تشکیل ۲۹۱ پرونده تخلف در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد