Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:20:53 GMT

امام جمعه تبریز سفیر ورزش همگانی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۷۵۰۳

امام جمعه تبریز سفیر ورزش همگانی شد


نشان سفیر ورزش همگانی کشور به حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم اهداء شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، دیدار و گفت‌و‌‌گو کرد.
 
علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور بعد از حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات استان آذربایجان‌شرقی، با حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در این دیدار به نقش بی‌بدیل حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ترویج ورزش همگانی اشاره کرده، گفت: حاج آقا آل‌هاشم با حضور خود در همایش‌های پیاده‌روی و کوهروی استان الگوی خوبی در سطح کشور می باشد که این امر مایه فخر جامعه ورزشی کشور است.
 
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه، حضور علمای دینی در بین شرکت کنندگان در همایش‌های پیاده روی موجب گرایش بیشتر مردم به این مقوله می شود. حجت الاسلام آل هاشم نیز، با تاکید بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی از طریق ورزش در سطح جامعه، بر ورزش رایگان و کم هزینه در محلات حاشیه نشین و کمتر توسعه یافته اشاره کرد.
 
وی افزود: توجه ویژه به شهرهای کم‌جمعیت و کم برخوردار نیز در ترویج ورزش‌های همگانی موثر است که از فدراسیون و هیأت استان انتظار می رود در این رابطه کوشا باشند.
 
 در آخر، مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور نشان سفیر ورزش همگانی این فدراسیون را به حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اهدا کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی پیاده روی مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد