Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت عبری زبان دبکا از دلیل اصلی تاخیر در عملیات ترکیه در شرق فرات سوریه پرده برداشت. آفتاب‌‌نیوز : سایت اطلاعاتی عبری زبان دبکا اعلام کرد: دلیل اصلی این‌ که رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه عملیات نظامی را در شرق فرات سوریه به تاخیر انداخته این است که آنکارا توانایی نظامی برای مقابله با کردها یا اشغال شمال سوریه را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سایت اعلام کرد: دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با رجب طیب اردوغان درباره داعش گفت‌وگوی تلفنی کرد و به وی گفت که عقب‌نشینی آمریکا از سوریه فوری نخواهد بود، بلکه طی مراحل طولانی انجام خواهد شد.
سایت دبکا اعلام کرد: حضور ارتش عراق در مرزهای این کشور با سوریه و همچنین حضور نیروهای سوری در نزدیکی این منطقه دلیلی بر این مسئله است که ترکیه توانایی نظامی برای مقابله با کردها و اشغال پایتخت کردها در شمال سوریه یعنی شهر قامشلی را ندارد و این مساله برای نیروهای ترکیه‌ای بسیار دشوار است. عدم توانایی ارتش ترکیه برای مقابله با کردها و سوریه باعث شده که اردوغان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را مورد انتقاد قرار داده و او را متهم به قتل کودکان در نوار غزه کند تا بتواند افکار عمومی ترکیه را از مساله عملیات شرق فرات دور کند.
اخیرا رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که نیروهای این کشور از سوریه عقب‌نشینی خواهند کرد. به دنبال اعلام این تصمیم رییس جمهور ترکیه نیز تاکید کرد که تا مدتی عملیات شرق فرات را به تاخیر خواهد انداخت.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترکیه عملیات نظامی شرق فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز