Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام، در پی ارتحال مرحوم آیت‌الله‌ هاشمی شاهرودی، دست خط این عالم ربانی در غبارروبی آذرماه ۱۳۹۶ به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت بانوی کرامت به قم منتشر می‌شود.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و الصلاه و السلام علی سیدنا و نبینا ابی القاسم المصطفی محمد (ص) و علی آله الطیبین الطاهرین و العن علی اعدائهم الی یوم الدین

از توفیقات فائقه الهی این بود که در شب و ورود حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در خدمت و معیت تولیت این آستان مقدسه حضرت آیت‌الله سعیدی دامت توفیقاته افتخار خاکروبی و زیارت ضریح و مضجع شریف این بانوی با عظمت اسلام را پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و خاکروبه این مقام شریف و مقدس را سرمه چشمان خود کرده و با توسل به آن بانوی اسلام و دخت ولی‌الله و رسول‌الله و خواهر ولی‌الله و عمه ولی‌الله از درگاه خداوند متعال عزت هرچه بیشتر اسلام و نظام مقدس اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن آن و امت مؤمن و انقلابی را مسئلت کرده و از برای تسریع در ظهور ولی‌الله الاعظم امام زمان ارواحنافداه و عجل الله فرجه الشریف دعا کردیم و عاجرانه و مخلصانه از خداوند متعال درخواست نمودیم که شرف شهادت را در رکاب مبارک امام زمان ارواحنافداه و عجل الله فرجه الشریف را به ما عنایت فرماید و ما را در دنیا و آخرت در خدمت آنها قرار داده و با رسول‌الله و ائمه معصومین و اولیاء و شهداء و انان شهدا محشور فرماید ان‌شاءالله تعالی

بنده و غلام درگاه اهل بیت

محمود هاشمی شاهرودی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله العظمی آیت الله هاشمی حرم حضرت معصومه حضرت فاطمه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری

در پی درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری یزدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب تأثر فراوان گردید.

جایگاه آن بانوی با فضیلت، پرهیزگار و فداکار در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و تحمل سختی های دوران مبارزات امام خمینی(س) پس از شهادت همسر گرامی شان، آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در دوران تبعید، و تحمل رنج های فراوان، از ایشان همسری نمونه یک شهید به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و رفیع امتم امام خمینی (س) و فرزندان داغدیده ایشان برای آن بانوی محنت کشیده انقلاب، غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال دارم.

علی کمساری

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما