Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برای بیرانوند پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: مشکل مالی همیشه وجود دارد و چیز جدیدی نیست، ولی ما دنبال این هستیم تا درآمد پایه‌ای داشته باشیم و بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اردوی خارجی پرسپولیس عنوان کرد: اردوی ۱۲ روزه ما قرار است در قطر نهایی شود تا بتوانیم در کمپ اسپایر اردوی خوبی را داشته باشیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت جذب رضا قوچان‌نژاد گفت: ما به قوچان‌نژاد و مدیر برنامه‌هایش تا فردا فرصت دادیم تا در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس تصمیم بگیرند. مسلما اگر قوچان نژاد به پرسپولیس بیاید ما از این مسئله استقبال می‌کنیم.
عرب در پاسخ به این سوال که آیا جدایی منشا و پرسپولیسی شدن مظاهری درست است، عنوان کرد: ما هم لیست ورودی داریم و هم لیست خروجی و در صدد هستیم تا بهترین نفرات را جذب کنیم. در این خصوص دو یا سه نفر هم جذب می‌شوند.
وی درباره اینکه آیا قراراست علیرضا بیرانوند به تیمی خارجی ترانسفر شود، گفت: فعلا ترانسفری نداریم و پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده است باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که در مجلس داشتند، عنوان کرد: روز یکشنبه جلسه‌ای در مجلس داشتیم و صحبت‌هایی در خصوص خصوصی سازی باشگاه شد. نمایندگان هم نظراتشان را اعلام کردند و گفتند که باید این مسئله کارشناسی شود. من فکر می‌کنم جلساتی تخصصی هم در سازمان خصوصی سازی و هم در جا‌های دیگر هست که باشگاه پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند. وزارت ورزش هم دراین خصوص اهتمام ویژه‌ای دارد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایرج عرب بیرانوند پرسپولیس باشگاه پرسپولیس قوچان نژاد برانکو منشا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۷۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • افزایش حداقل دستمزد به‌جای حق مسکن/ پیشنهادی بررسی می‌شود که کارگران پس از ۵ سال کار دائمی شوند
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟