Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار تهران بر نقش مدیریت شهری برای ترویج زیبایی در پایتخت تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان پیروز حناچی در ششمین دوسالانه مجسمه‌های شهری تهران با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار داشت: سال‌ها پیش با دانشجویانم به مسجد نصیرالملک شیراز رفته بودیم و در مقابل درب ورودی این مسجد کتیبه‌ای بود که روی آن نوشته شده بود «غرض نقشیست که از ما باز ماند، که هستی را نمی‌بینم وفایی، مگر صاحبدلی روزی به رحمت، کند در کار درویشان دعایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاری که هنرمندان ما در گوشه گوشه شهر در قالب مجسمه و سایر آثار هنری انجام می‌دهند همان نقشی است که باقی می‌ماند.

شهردار تهران گفت: در آموزه‌های دینی ما آمده است که خداوند زیباست و زیبایی را دوست دارد. پس هر چیزی که زیباست جلوه‌ای از مظهر الهی است و ماموریت ما در شهرداری تهران این است که به ترویج زیبایی بپردازیم و حال خسته شهر را کمی بهتر کنیم.

حناچی تصریح کرد: مردم ما رنج ترافیک و آلودگی را در شهر می‌کشند و حتما راهی هست تا مشکلات را حل کنیم. من معتقدم راه حل همه این مشکلات در ادبیات ما است، شاهد آن هم مصرعی همانند این است که «آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت». این سرزمین کهن فراز و نشیب‌های فراوانی داشته و آثار این فراز و نشیب‌ها را می‌توان در ادبیات دید. مردم ما در طول سالیان با مشکلات زیادی مواجه شده اند و راه حل مشکلات را هم در ادبیات آورده اند.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقدمه حل مشکلات زیبایی شناسی است و الا ممکن است برخی افراد در شهر اقداماتی کنند که آثارشان در شهر بماند و مردم این آثار را نپذیرند. در شهر ما مدعی زیاد است، اما زیبایی کم است.
وی با بیان این که شاید لازم است سطح سلیقه مردم در زیبایی شناسی ارتقا یابد، عنوان کرد: بسیاری از کشور‌ها برای ترویج زیبایی شناسی و بالا بردن سلیقه مردم در این زمینه هزینه‌های زیادی پرداخت می‌کنند، مانند برگزاری نمایشگاه‌های متعدد و راه اندازی موزه‌ها و گالری ها. ما هم باید تلاش کنیم چنین فضا‌هایی گسترش یابد.

حناچی گفت: با هنر و رنگ و استفاده از اصول زیبایی شناسی می‌توان شهر را متحول کرد و زشت‌ترین مظاهر شهری را با رنگ قابل تحمل کرد. نمونه آن در شهر ریودوژانیرو است که زاغه‌های شهری را با رنگ تبدیل به جاذبه توریستی کردند و جای چنین هنر‌هایی در شهر ما خالی است. من معتقدم باید در این زمینه‌ها مدیریت شهر را به هنرمندان بسپاریم. در برخی شهر‌ها تجربه‌های جالبی در این زمینه وجود دارد.

حناچی ادامه داد: مثلا در نیویورک خیابانی است که هر آدم شاخصی که از آن عبور کرده پلاکی در زمین به نام او ثبت شده است و همین پلاک‌ها تبدیل به جاذبه‌ای برای حضور توریست‌ها و هنرمندان از تمام نقاط دنیا شده است، یا شبیه این کار را در دیزنی لند پاریس انجام داده اند و هر کودکی که از آن جا بازدید کرده در کف زمین نامش حک شده است و جالب است که این خود تولید ثروت می‌کند و تمام آن کودکان در ایام بزرگسالی به این منطقه می‌آیند تا نام خود را ببینند.

شهردار تهران افزود: در شهر ما هم یکی از کار‌های خوبی که انجام شده است در میدان بهارستان قرار دارد که توپ معروف لیاخوف که یادآور واقعه‌ای تلخ برای مردم ما است در شهر نصب شده است. ما باید نماد‌هایی که یادآور وقایع مختلف در شهر هستند را در خیابان‌ها نصب کنیم. اگر این کار را نکنیم مردم دچار آلزایمر می‌شوند. این کار باید هنرمندانه انجام شود.
وی به منابع کم شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: منابع ما محدود است، اما می‌توانیم این منابع را طوری هزینه کنیم که بیشترین منافع را داشته باشد.

حناچی در ادامه تصریح کرد: یکی از نکاتی که همواره به آن توجه داشتم مربوط به یکی از روز‌های تیرماه است که بعد از به توپ بسته شدن مجلس توسط لیاخوف به دستور محمدعلی شاه ۸ تن از مشروطه خواهان تحت تعقیب قرار گرفتند. ۳ نفر از آن‌ها بازداشت شدند و در خندق پشت مجلس شکنجه و کشته و همان جا هم دفن شدند. محل دفن این افراد هم اکنون در مجاورت بیمارستان لقمان است و در طرح توسعه این بیمارستان ما نمی‌دانیم چه کنیم. یا این نماد‌ها را زنده بداریم یا اجازه دهیم که ساخت و ساز در این منطقه باعث شود که این نماد‌ها از بین برود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد مقدمات لازم برای پاسداشت بزرگان تاریخ معاصر در معابر شهری، عنوان کرد: شهروندان در شهر ما رنج‌های زیادی می‌کشند، اما هنر می‌تواند بخشی از این آلام را التیام دهد و ما در مدیریت شهری این رویکرد را دنبال می‌کنیم. مشابه چنین نمایشگاهی در چین برگزار شد و آثار برگزیده آن در خیابان‌هایی در سطح جهان نصب می‌شود، از جمله یکی از مجسمه‌های مارتین لوترکینگ که در آن نمایشگاه ارایه و برگزیده شد و در خیابانی که به لوترکینگ ارتباط داشت نصب شد. ما هم باید همین کار را انجام دهیم و می‌توانیم آثار برگزیده این نمایشگاه‌ها را در خیابان‌ها نصب کنیم.

حناچی با اشاره به کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو نیز گفت: برخی آمار‌ها که به سختی به دست می‌آید نشان می‌دهد که شهرمان وضع خوبی ندارد و در بسیاری از روز‌های سال سه برابر استاندارد‌های جهانی در هوای تهران ذرات معلق وجود دارد. خودمان و خانواده هایمان همه در خطرند. منتظر کسی نمانیم. باید خودمان تلاش کنیم و این خطر را از شهر رفع کنیم. ۷۰ درصد آلودگی‌های هوای شهر تهران مربوط به دستگاه‌های موتوری است که ۴۰ درصد آن را خودرو‌های شخصی تشکیل می‌دهد. سه شنبه‌های بدون خودرو برای این است که حال ما خوب شود و هوا را برای خودمان و فرزندانمان بهتر کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهردار خودرو سه شنبه میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران

موهای زائد مشکلی آزاردهنده برای بسیاری از آقایان است. این موها نه تنها از نظر ظاهری ناخوشایند هستند بلکه می‌توانند باعث تعریق و بوی بد و تحت تاثیر قراردادن روابط اجتماعی شوند. خوشبختانه، علم پزشکی با ابداع روش‌های مختلف به کمک آمده تا آقایان از شر این موهای مزاحم خلاص شوند. اما انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در میان انبوهی از مراکز موجود در تهران احتمالا برایتان چالش‌برانگیز باشد.

در این مقاله، 5 کلینیک محبوب لیزر موهای زائد آقایان در تهران را معرفی می‌کنیم تا با در نظر گرفتن معیارهای مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کلینیک ایرانیان

کلینیک ایرانیان با بیش از 24 سال سابقه درخشان در زمینه لیزر موهای زائد یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده این خدمات در تهران است. این سابقه طولانی، نشان‌دهنده رضایت مراجعین و تخصص و تجربه بالای پزشکان این کلینیک است. تیمی از 180 پرسنل مجرب و متخصص در کلینیک ایرانیان مشغول به کار هستند. این متخصصان با بررسی دقیق نوع پوست و موی هر فرد، بهترین دستگاه و روش لیزر را برای او انتخاب می‌کنند و لیزر موهای زائد را با دقت و ظرافت کامل انجام می‌دهند.

کلینیک ایرانیان مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر دنیا مانند لیزر الکساندریت، کندلا و جنتل‌مکس است. این دستگاه‌ها به طور خاص برای لیزر موهای زائد آقایان طراحی شده‌اند و می‌توانند موهای زائد را در تمام نقاط بدن حتی نواحی حساس مانند زیر بغل و کشاله ران، به طور کامل و بدون درد از بین ببرند. از سایر مزایای کلینیک ایرانیان می‌توان به ارائه مشاوره رایگان قبل از انجام لیزر با پزشکان اشاره کرد تا اطلاعات کاملی در مورد روش لیزر، مزایا، معایب و مراقبت‌های بعد از لیزر به شما ارائه شود.

آدرس: زعفرانیه، میدان شهید اعجازی، ساختمان آصف، طبقه سوم، واحد 7

شماره تماس: 02122176020

وب سایت: www.iranianclinic.com

کلینیک گلدن رویال

رضایت‌مندی چشمگیر مراجعین از خدمات زیبایی کلینیک گلدن رویال، گواهی بر تخصص و تجربه بی‌نظیر این مرکز است. چنین سابقه درخشانی دستاورد ارائه خدمات زیبایی به خانم‌ها و آقایان در طی چندین سال فعالیت این مجموعه و رفع دغدغه‌های همیشگی آنان بوده است. کلینیک گلدن رویال مجهز به انواع پیشرفته دستگاه‌های لیزر است.

این تنوع دستگاهی به متخصصان این مرکز اجازه می‌دهد تا با در نظر گرفتن نوع پوست و موی هر فرد، بهترین روش لیزر را انتخاب کرده و با دقت و ظرافت کامل، موهای زائد را از بین ببرند. پزشکان مجرب پوست و مو در کلینیک گلدن رویال انواع خدمات زیبایی از جمله لیزر موهای زائد آقایان را با مدرنترین تجهیزات لیزری از جمله اندیاگ و دایود انجام می‌دهند. تخصص و مهارت بالای این پزشکان، ضامن رضایت و آسودگی خاطر شما در طول انجام لیزر خواهد بود.

کلینیک گلدن رویال دارای محیطی آرام، دلنشین و مدرن است که می‌تواند تجربه لیزر موهای زائد را برای شما لذت‌بخش‌تر کند. قبل از انجام لیزر می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک گلدن رویال استفاده کنید. این مجموعه طیف وسیعی از خدمات زیبایی را به شما ارائه می‌دهد تا به کمک آنها به فرم ایده‌آل خود دست پیدا کنید، از جمله:

آدرس: تهران - نیاوران - مجتمع حیات سبز نیاوران - بلوک B - طبقه ۹ - واحد ۹۲۲

شماره تماس: 02126122082

وب سایت: www.thegoldenroyal.com

کلینیک نیلفروش زاده

این کلینیک با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح سرویس در حوزه زمینه پوست و زیبایی را با حضور تیم کاملی از تکنسین ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست ارائه می دهد. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود.

آدرس: تهران، خیابان نلسون ماندلا، تقاطع میرداماد، نبش کوچه عمدی، پلاک ۶۷

شماره تماس: ۰۲۱۴۵۶۴۰

وب سایت: www.nilforoushzadeh.clinic

کلینیک زیبایی باربد

این کلینیک با ۱۰ سال تجربه در خدمات زیبایی یکی از بهترین کلینیک های لیزر آقایان می باشد. به گفته این مجموعه، کلینیک زیبایی باربد، با تکیه بر تخصص و تجربه‌ی برجسته‌ی خود، خدمات زیبایی و جوانسازی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. هدف اصلی کلینیک باربد، بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس مشتریان خود است.

آدرس: تهران، بلوار اندرزگو، حدفاصل خیابان دانیالی و اشکستان‌پور، ساختمان پزشکان اندرزگو، پلاک ۴۱، واحد ۴

شماره تماس: 02122208260

وب سایت: barbodclinic.com

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف

حضور متخصصین پوست و مو در کلینیک صدف و برخوردار بودن از دانش و تجربه بالا، امکان تجویز بهترین و مناسب‌ترین روش‌های درمانی را برای لیزر موهای آقایان میسر کرده است. 

از مزایای کلینیک صدف می‌توان به سابقه و تجربه درخشان این مجموعه، تجهیزات پیشرفته و به‌روز، حضور متخصصان مجرب و خدمات متنوع پوست و مو اشاره کرد. انتخاب کلینیک صدف، انتخابی مناسب برای داشتن پوستی سالم و زیبا و موهایی پرپشت و شاداب است.

آدرس: خیابان دکتر شریعتی، بلوار میرداماد، رودبار شرقی، پلاک ۴۷، ساختمان پزشکان رودبار، طبقه پنج

شماره تماس: 021۲۷۴۳۷

وب سایت: clinicsadaf.com

 

دیگر خبرها

  • بهترین کلینیک‌ های لیزر موهای زائد آقایان در تهران
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان + عکس
  • کشف یک دیواره تاریخی از یک بنا در همدان
  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • کشف دیواره تاریخی در خیابان باباطاهر همدان
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • شعار هواداران رئال مادرید پس از قهرمانی در لالیگا: لاپورتا بمان، ژاوی بمان!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند