Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مهران عالم‌زاده گفت: این طرح از سال گذشته توسط مدیریت اجتماعی و گردشگری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان آغاز و طی آن فراخوان جمع‌آوری درب های بطری داده شد تا با فروش آنها تعدادی ویلچر برای معلولان خریداری شده و به آنها اهدا شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ یاری هم نوع و کمک به نیازمندان، حفظ و جلوگیری از تخریب محیط زیست و نیز جلب مشارکتهای مردمی در کار خیر، اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالم‌زاده تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح، قریب چهار تن معادل چهار هزار کیلو درب بطری توسط شهروندان جمع‌آوری شد و بعد از برگزاری مزایده، درب‌های بطری تحویل برنده‌ مزایده شد و در مرحله‌ بعدی به یک شرکت خصوصی مستقر در تهران جهت خرید تعدادی ویلچر معرفی شد و پس از آن ۱۲ ویلچر خریداری شد .

شهردار کرمان تصریح کرد: به همین دلیل طی جشنی که پنج دی ماه ساعت ۱۹ شب در سالن بسطامی پارک مادر با حضور مسئولان و خیران و مردم برگزار خواهد شد؛ ویلچرهای خریداری شده بین نیازمندان واقعی که توسط بهزیستی استان شناسایی و معرفی شد؛ توزیع شود.

گفتنی است این جشن با حضور ۱۲ نفر از مددجویان نیازمند معرفی شده توسط سازمان بهزیستی برگزاری خواهد شد.

کد خبر 4495834

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان ویلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر