Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حاج قاسم سلیمانی که آذرماه جهت شرکت و سخنرانی در اولین همایش نظام فکری آیت الله خامنه‌ای در گستره فرهنگ در دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور یافته بود، با حضور در حسینیه شهدای گمنام این دانشگاه به مقام شامخ ۵ شهید گمنام  ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه برخی از تصاویر حضور سردار سلیمانی در مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر، که صفحه اینستاگرام منتسب به ایشان منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا با اشاره به مظلومیت شهدای مرزبانی گفت: ما قدردان ایثار و فداکاری شهداء بخصوص شهدای مظلوم مرزبانی و خانواده‌های آنان هستیم و اگر این ایثار‌ها نبود کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.

سردار گودرزی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

او ادامه داد: شهداء اسوه‌های بصیرت و ولایت‌مداری در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنیت و آرامش را بر جامعه حاکم کردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد