Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کاراته ایران گفت: اعتقاد دارم رئیس بعدی فدراسیون کاراته از حالا انتخاب و تنها نمایش آن باقی مانده است. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

محمود آرین‌خو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در خصوص آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته و شرایط انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه گوش شنوایی در ورزش ایران وجود ندارد، واقعا دیگر تمایلی به صحبت در خصوص کاراته ندارم و اعتقاد دارم آقایان کار خود را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همه سال است که ما در خصوص مشکلات صحبت کردیم و تنها نتیجه آن اذیت شدن و به هم ریختن اعصاب‌مان است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات وجود ندارد، گفت: برای اینکه باندی در ورزش ایران وجود دارد و همه دست‌شان در دست هم است و فقط افراد در موقعیت‌های مختلف جا به جا می‌شوند. به همین دلیل است که خیلی از استعدادهای ما از این رشته زده شدند و بسیاری از پیشکسوتان این رشته نیز دیگر کاری با کاراته ندارند. البته نه اینکه آنها نخواهند، بلکه اجازه کار به آنها  داده نمی‌شود. قطعا این انتخابات نیز مانند بقیه انتخاب برگزار خواهد شد و هر چه ما بگویم فایده ندارد و گزینه ریاست از حالا انتخاب شده است.

پیشکسوت کاراته ایران در خصوص اتفاقات عجیب اخیر و دیدار منتقدان آشوری با او عنوان کرد: متاسفانه همیشه در کاراته برخی منافع خود را به منافع جمع ترجیح دادند و به همین دلیل است که در کل سیستم دچار عقب ماندگی هستیم. به شخصه شاهد هستم که ارشدهایی از کاراته در این مدت برای عرض تبریک به فدراسیون کاراته رفتند و این موضع نیز به من ارتباطی ندارد و حتما سلیقه آنها اینگونه رفتار بوده است.

آرین‌خو خاطرنشان کرد: مشکل این دیدارها این است که اگر این ارشدها دچار اعتقاداتی بوده و بارها در خصوص آن در رسانه‌ها صحبت کردند نباید تغییری در رفتار خود داشته باشند. اگر من اعتقاد دارد آقای ایکس دچار مشکل است نباید با تامین مصالح و منافعم نظرات خود را تغییر بدهم. مشکل اساسی ما در این مملکت و کاراته این است که منافع شخصی را به منافع جمعی ترجیح می دهیم.

وی در خصوص اینکه کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته با او تماسی برای حمایت در انتخابات نداشتند، گفت: اصولا تا وقتی که ثبت‌نام تمام نشود و تایید صلاحیت‌ها نیاید با کسی کاری ندارم. اما می‌دانم حتی اگر کاندیدایی نیز مورد تایید ما باشد، رئیس فدراسیون کاراته انتخاب شده است و تنها نمایش آن باقی مانده است. بارها در این مدت نیز اعلام کردم این انتخابات نیست و انتصاب است و چرا سر خود را کلاه می گذاریم.

علیرضا کتیرایی: به انتخابات فدراسیون کاراته امیدوار نیستم

 

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران محمود آرین‌خو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE

کمتر از یک سال به پایان قرارداد کوین اونز باقی مانده است!

کوین اونز به تازگی در مصاحبه با Metro فاش کرد که تنها 9 ماه به پایان قراردادش با WWE زمان مانده و از آینده اطمینان ندارد.

من هیچ چیز را نادیده نمی‌گیرم، 9 ماه به پایان قراردادم باقی مانده و نمی‌دانم که از اینجا به بعد چه پیش خواهد آمد.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند یونیورسال ادامه داد:

اینجا برای 10 سال خانه من بوده و مسئله فراتر از رختکن است. افراد  خیلی خاصی در پشت صحنه هستند که من دوستی خیلی نزدیکی با آنها پیدا کردم و واقعا نمی‌توانم ندیدن آنها را در بخشی از زندگی‌ام تصور کنم. خوب است کسانی را داشته باشید که با آنها بپرید و بهشان اعتماد کنید. وقتی به اینجا آمدم، بلافاصله با فین بلر دوستی نزدیکی تشکیل دادیم و فین از همان افرادی است که می‌شود به او اعتماد کرد و برایم مثل یک برادر است.

 اونز در ادامه از دوستی خود با سمی زین گفت و اینکه به دلیل حضور در برندهای متفاوت دیگر خیلی یکدیگر را نمی‌بینند.

ما شاید همیشه با هم نباشیم. من و سمی در برندهای مجزایی هستیم و بنابراین خیلی یکدیگر را نمی‌بینیم. اما همیشه در تماسیم و مثل چشم‌‌هایمان به یکدیگر اعتماد داریم. خیلی خوش شانسم که چنین زندگی‌ای دارم. وقتی کاری را زیاد انجام دهیم و یک جورایی به امری روزمره تبدیل شود، راحت است که فراموش کنیم چقدر آن کار خاص است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است