Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از همکاری و تلاش‌های مجدانه نماینده ویژه حرم حضرت ابوالفضل(ع) در ایران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای سید محمد علوی فر

 نماینده محترم حرم حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) در جمهوری اسلامی ایران

 

 توفیق خدمتگزاری به آستان مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت (سلام‌الله علیهم اجمعین) علاوه بر تاییدات الهی، ودیعه‌ای است که از سوی درگاه حضرت احدیت به بندگان خاص اعطا می‌شود، قدر مسلم خدمت خالصانه به ساحت مقدس حضرات معصومین (علیهم‌السلام) فرصتی مغتنم و ارزشمند است که شامل حال بندگان مؤمن و پرهیزگار خدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینک ضمن پاسداشت مجاهدت‌های سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش از حسن توجه، همکاری و اهتمام جنابعالی با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در برگزار باشکوه و شایسته مراسم پرشور و شعور راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی (علیه‌السلام) و همچنین پنجمین طرح ملی سوگواره علمدار کربلا که در راستای پاسداشت مقام شامخ حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی‌هاشم (علیه‌السلام) برگزار شد، کمال تشکر و امتنان را دارم.

 

بهروزی و توفیق روزافزون شما و همکاران خدومتان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

حبیب رضا ارزانی- مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی خبرگزاری شبستان مجلس آیت الله شاهرودی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شب یلدا روحانی شیراز هفته پژوهش مساجد کشور اربعین حسینی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه در جلسه شورای عالی سه مصوبه مهم داشتیم، بیان کرد: حسین بهاروند و خانم اشرف معینی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری جایزه کاظمی آشتیانی در جلسه امروز انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: 5 نفر از اعضای حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای عضویت در بنیاد سعدی برگزیده شدند که اسامی ایشان شامل علی‌اشرف صادقی، محمد دبیر مقدم،  موسی اسوار، محمدجعفر یاحقی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مصوبه سوم جلسه امروز تصویب نقشه راه اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش بود، با اینکه سند تحول؛ قوی، مبنایی و اصولی نوشته شده، اما نقشه راه آن نوشته نشده بود این نقشه راه در شش ماه اخیر در وزارت آموزش‌وپرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین و کلیات این نقشه راه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد