Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید استیلی با اشاره به بازی تیم ملی امید برابر اردن گفت: بازی بسیار مفید و خوبی را برگزار کردیم که برای شناسایی و رفع نقاط ضعف ما تاثیرگذار بود.

وی افزود: در واقع انتظار چنین عملکردی را از تیم اردن نداشتیم و فکر نمی کردیم چنین بازی سختی در پیش داشته باشیم. البته عملکرد داوران اردنی به هیچ وجه خوب نبود و خصوصا در دقایق ابتدایی با تصمیمات یک طرفه تمرکز تیم ما را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم امید همچنین اضافه کرد: ما در دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم و روی یک موقعیت ضدحمله از حریف عقب افتادیم اما در ادامه با آرامش و خونسردی بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم که البته یک گل به همراه داشت.

استیلی اظهار داشت: اردن تیم بسیار خوبی بود و نسبت به سوریه عملکرد بهتری داشت اما بچه های ما کاملا مسلط و برتر از حریف ظاهر شدند. تساوی در زمین حریف نتیجه بدی نیست ولی به اعتقاد من ما شایسته پیروزی بودیم و کاملا برتر از حریف ظاهر شدیم.

مدیر تیم امید در پایان گفت: نتیجه بازی های تدارکاتی شناسایی نقاط ضعف است. ما به عمان و سوریه هیچ فرصتی ندادیم اما اردن از ضد حمله برابر تیم ما به گل رسید. قطعا کادر فنی این مسابقه و نقاط ضعف و قوت تیم را به دقت مورد آنالیز قرار می دهد تا برای حضور در تورنمنت قطر آماده شویم.

کد خبر 4495885

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید اردن تیم فوتبال امید ایران حمید استیلی رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 

سید روح‌الله حسینی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کابل، با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی طالبان دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط سیاسی و فرهنگی دو کشور بحث کردند.

حسینی به نقاط مشترک فراوانی که میان ایران و افغانستان از جمله دین، زبان، فرهنگ، تاریخ، ادبیات، جغرافیا، نژاد، مرز و ... وجود دارد، به وجود منافع مشترک ناشی از این نقاط اشتراک اشاره کرد و افزود: متاسفانه باید اعتراف کرد که با این حد از نقاط اشتراک، میزان حضور ایران در عرصه‌های فرهنگی و علمی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها از وضعیت مناسبی برخوردار نیست.

رایزن فرهنگی ایران در پایان ضمن تأکید دوباره بر ضرورت نگاه عمیق به مقوله فرهنگ، خواهان تعیین تکلیف اتاق‌های ایران‌شناسی در دانشگاه‌های «کابل»، «ابوریحان»، «پروان» و «تعلیم و تربیت» گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • نوشیدن آب هنگام خوردن مفید است یا مضر؟ + فیلم
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود