Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@10:58:19 GMT

چین و چروک دور چشم را با چند ترکیب ساده رفع کنید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۹۰۵۵

چین و چروک دور چشم را با چند ترکیب ساده رفع کنید

رکنا: رفع چین و چروک دور چشم با ترفندهای خانگی بهترین انتخاب است.

چین و چروک یکی از عوارض افزایش سن محسوب می‌شود و شما می‌توانید با چند ماده طبیعی این چین و چروک‌ها را از بین ببرید.

 بسیاری از خانم‌ها صافی پوست و درخشش آن برایشان اهمیت زیادی دارد و به محض اینکه چین و چروک‌ روی صورت دیده می‌شود سراغ انواع روش‌های رفع چین و چروک می‌روند و هزینه‌های گزافی‌ برای درمان آن پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین و چروک دور چشم یکی از عارضه‌هایی است که به تدریج‌ با افزایش سن به ویژه پس از ۳۰ سالگی بروز می‌کند و خانم‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از انواع کرم‌ها یا روش‌های طبیعی چین و چروک دور چشم را از بین ببرند‌ ما به شما روش‌های طبیعی معرفی می‌کنیم که به کمک آنها می‌توانیم چین و چروک دور چشم را از بین ببریم البته باید بدانید که برخی عوامل چون قرار گرفتن در برابر نور آفتاب، آلودگی هوا، خشکی پوست موجب افزایش چین و چروک‌های زیر چشم می‌شود.

رفع چین و چروک دور چشم با قاصدک

گل قاصدک یکی از مواد طبیعی محسوب می‌شود که به کاهش چین و چروک دور چشم کمک می‌کند این گیاه خاصیت سم‌زدایی، تصفیه خون و سیستم لنفاوی‌ را دارد و در شادابی و لطافت پوست تأثیرگذار است.

کافی است تا چای قاصدک را پس از آن که خنک شد با پنبه روی پوست دور چشم به آرامی بمالید به کاهش چین و چروک دور چشم خود کمک کرده‌اید.

معجزه زیبایی دور چشم با چای کیسه‌ای

چای کیسه‌ای مرطوب را در یخچال بگذارید و پس از خنک شدن آن را زیر چشمتان قرار دهید انجام این کار به کاهش چین و چروک‌های زیر چشم کمک بسیاری می‌کند.

آب آناناس چین و چروک دور چشمتان را از بین می‌برد

یکی از بهترین از بین برنده‌های چین و چروک دور چشم آب آناناس‌ است کافیست تا آب آناناس را به کمک یک تکه پنبه روی پوست دور چشم بمالید و خاصیت ضد چروکی این ماده طبیعی را مشاهده کنید آب آناناس‌ به دلیل آن که حاوی اسید آلفا هیدروکسی‌ است چین و چروک چشم را از بین می‌برد.

زیبایی را با گلاب تجربه کنید

گلاب خواص بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد چروکی‌ و جوان‌سازی پوست اشاره کرد کافیست حداقل روی یک بار مقداری گلاب‌ روی پوست خود بمالید و خاصیت زیبایی و جوان‌سازی آن را مشاهده کنید.

معجزه یخ در رفع چین و چروک دور چشم

برای کاهش چین و چروک دور چشم کافیست یخ را روی پوست دور چشم خود قرار دهید و آن را بچرخانید.

با سفیده تخم مرغ دور چشمتان را بوتاکس Botox کنید

سفیده تخم‌ مرغ خاصیت سفت کنندگی‌ دارد و به همین دلیل به کاهش چین و چروک‌های دور چشم کمک می‌کند اما برای نتیجه مناسب باید این روش را به طور مداوم انجام دهید.

درمان چین و چروک دور چشم با روغن‌های طبیعی

به کمک روغن نارگیل و بادام می‌توانید چین و چروک دور چشم را از بین ببرید. روغن نارگیل در کمتر از یک هفته چین و چروک دور چشم را تا حد زیادی از بین می‌برد. روغن بادام را نیز می‌توانید روزی دو بار دور چشم و اطراف دهان بمالید تا خاصیت ضد چروکی آن را مشاهده کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودکشی مرد رومانیایی در هتل آزادی تهران دهمین دانشجوی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم پر کشید! اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات درخواست نامتعارف مرد مشهدی از دخترش پس از فوت همسرش طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی این 3 مرد شیطان صفت مشهدی در تاریکی شب به سراغ قربانی های خود می رفتند دختر کارآموز آرایشگر به صورت مخفیانه از مشتریان اردبیلی اش سوءاستفاده می کرد آه و ناله جسد زن اصفهانی همه را ترساند / این زن از دنیای مردگان بازگشت تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین فیلم از فاجعه مرگبار واژگونی اتوبوس دانشجویان تهرانی! / مرگ 7 دانشجو تاکنون مرگ به سراغ نوزاد رها شده در کف بازار رفت+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: چای زیبایی بوتاکس Botox آلودگی هوا پنبه چین و چروک یخ نارگیل عکس تحقیقات اتوبوس فیلم تهران تصادف اتوبوس دانشجویان دانشجویان حادثه ساعت مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

          منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم) ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم) نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • آرزوی ساده یک معلم+ فیلم
  • طرز تهیه کرپ سیب زمینی سوخاری؛ یک غذای متفاوت و ساده (فیلم)
  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)