Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان میزبان تیم انتهای جدولی این رقابت‌ها است. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لیگ برتر فوتبال بانوان به هفته چهارم خود رسیده و دیدارهای این هفته صبح روز جمعه هفتم دی ماه برگزار می‌شود.

ذوب‌آهن اصفهان که با پیروزی در هر 3 دیدار قبلی خود به رده دوم جدول رده‌بندی رسیده است، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه فولادشهر پذیرای تیم خلیج فارس شیراز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شیراز تیم قعرنشین جدول رده‌بندی است و با 3 شکست متوالی در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و شاگردان بیان محمودی در تیم ذوب‌آهن این فرصت را دارند که با پیروزی احتمالی در این دیدار جایگاه خود در جدول رده‌بندی را حفظ کنند.

قضاوت دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و خلیج فارس شیراز را مائده جعفری بر عهده دارد.

اما دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان در این هفته از رقابت‌ها به آذربایجان غربی می‌رود تا با تیم همیاری ارومیه دیدار کند.

سپاهان پس از 2 پیروزی برابر تیم‌های آذرخش تهران و ملوان بندرانزلی، در هفته سوم لیگ برتر و در دیداری خانگی با یک گل برابر راه‌یاب ملل مریوان شکست خورد تا برنامه‌های این تیم برای نزدیک شدن به صدر جدول فعلاً به نتیجه نرسد و این تیم با 6 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کند.

همیاری آذربایجان غربی با 3 امتیاز حاصل از یک پیروزی و 2 شکست در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. این تیم در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مغلوب شهرداری سیرجان شد.

دیدار تیم‌های همیاری ارومیه و سپاهان اصفهان را سرور ساعدی قضاوت می‌کند.

در سایر مسابقات مهم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم صدرنشین میزبان تیم هم‌استانی یعنی شهرداری سیرجان است و تیم رده سومی راه‌یاب ملل مریوان به مصاف آذرخش تهران می‌رود.

هاجر دباغی: تیم فوتبال بانوان به دیدارهای دوستانه نیاز دارداصفهان| غافلگیری سپاهان در خانه و 3 امتیاز شیرین ذوب‌آهنالهام فرهمند: کسب عنوان قهرمانی در لیگ فوتبال بانوان کار سختی است

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

جمعه 7 دی ماه، ساعت 10 صبح

شهرداری بم - شهرداری سیرجان

ذوب‌آهن اصفهان - خلیج فارس شیراز

همیاری آذربایجان غربی - سپاهان اصفهان

راه‌یاب ملل مریوان - آذرخش تهران

ملوان بندرانزلی - سپیدار مازندران

پارس جنوبی بوشهر - پالایش گاز ایلام

انتهای پیام/ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

 

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش تند باشگاه پرسپولیس به اقدام هواداران سپاهان
  • پرسپولیس: وقاحت رخ داده در آزادی توهین به همه بانوان بود
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی؛ خبری از دستگیری نیست!
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال