Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۵ درصد مردم شهر تهران در بافت فرسوده ساکن هستند گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط شهروندان در بافت‌های فرسوده به کار خواهیم بست و باید از ظرفیت سازمان نوسازی در جهت بازسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنیم.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، جلسه نظارت دوره‌ای این معاونت با حضور زریر نگین تاجی سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری، کاوه حاجی علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، مدیران کل و روسای سازمان‌های زیر مجموعه در سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی در این جلسه گفت: وظیفه انسانی و سازمانی ما ایجاب می‌کند، برای حل مشکلات شهروندان به ویژه در بافت‌های فرسوده گام‌های اثر بخشی برداریم.

وی افزود: هم اکنون ۱۵ درصد از شهروندان در بافت فرسوده سکونت دارند و این آمار بسیار ناراحت کننده است، لذا باید تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط شهروندان در بافت‌های فرسوده به کار گیریم و باید از ظرفیت سازمان نوسازی در جهت بازسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنیم.

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به ظرفیت‌های سازمان نوسازی ادامه داد: سازمان نوسازی شهر تهران، یکی از سازمان‌هایی است که طی مدت یکسال گذشته و در مدیریت جدید شهرداری تهران از لحاظ نگرشی و کارکردی، عملکرد بسیار متفاوتی داشته و نشان داده که این سازمان متفاوت‌تر از قبل فکر می‌کند و به دنبال ایده جدید و حل مسئله است.

وی در ادامه اظهار داشت: تسویه دیون و تهاتر مطالبات بین شهرداری و دولت موضوع مشترک معاونت مالی و اقتصاد شهری و سازمان نوسازی است که در اولویت اقدامات ما قرار دارد.

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت عملکرد ستاد باز آفرینی در سازمان نوسازی تاکید کرد: ستاد باز آفرینی شهر تهران تنها ستادی در سطح کشور است که ریاست آن بر عهده شهردار تهران بوده و البته تصمیم درستی هم بود و از ظرفیت بسیار خوبی نیزبرخودار است و فعال‌ترین ارتباطی که بین مجموعه شهرداری تهران و دولت طی این چند سال اخیر صورت گرفته؛ از طریق همین ستاد بوده است.

در این نشست کاوه علی اکبری مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات ارایه کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در ۹ ماهه سال جاری، در تببین برنامه‌های آتی این سازمان گفت: مهم‌ترین رویکرد ما مشارکت محله‌ای است.

وی با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده نمادی از محرومیت و نابرابری هست؛ توسعه محله، الگوسازی مسکن و تأمین خدمات را از اصلی‌ترین برنامه‌های نوسازی بافت‌های فرسوده برشمرد.

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با تاکید بر اهمیت دفاتر توسعه محله‌ای گفت: برنامه توسعه محلات صرفاً محدود به تهیه سند نمی‌شود بلکه مراحل تصویب، اجرا و پایش را نیز در برمی گیرد.

حاج علی اکبری یادآور شد: برای تامین زیر ساخت‌ها و بهبود کیفیت در قلمرو عمومی، نیازمند توجه همزمان از سوی شهرداری تهران و دولت هستیم.

در این جلسه مدیران کل و روسای سازمان‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه نوسازی پرداخته و راهکار‌های لازم به منظور پیشبرد هر چه سریع‌تر امور و تحقق مأموریت‌های نوسازی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بافت فرسوده شهرداری اقتصاد نگین تاجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان

شهردار خوی از مسیرگشایی در بافت فرسوده و قدیمی این شهر با هدف کاهش ترافیک خبر داد و گفت: اجرای پروژه‌های مسیرگشایی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسن نصرالله‌پور امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با توجه به اقدامات عمرانی شهرداری خوی شامل احداث کمربندی و مسیرگشایی در ۵ نقطه از بافت فرسوده شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها پاسخی به مطالبات مردمی در راستای کاهش ترافیک است.

وی افزود: همچنین با اجرای این پروژه‌ها در راستای بازآفرینی شهری اقدام و سعی داریم که مناطق کم برخوردار خوی نیز توسعه یابند.

شهردار خوی با اشاره به عملیات احداث کمربندی شهید سلیمانی گفت: کمربندی شهید سلیمانی به طول ۶ کیلومتر در مسیر رفت و برگشت که هر مسیر آن چهار بانده بوده و احداث آن موجب کاهش ترافیک خواهد شد.

نصرالله‌پور با اشاره به پروژه‌های مسیرگشایی در راستای کاهش ترافیک شهری توسط مدیریت‌شهری خوی تصریح کرد: مسیرگشایی ادامه شیخ نوایی، بهشتی شمالی، پشت پارک ملت منتهی به جمشیدآباد از جمله این پروژه‌ها است با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 750525

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد