Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@12:03:47 GMT

آماده باش 4 بازیکن در غیاب عزت‌الهی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۱۹۹۰۶

آماده باش 4 بازیکن در غیاب عزت‌الهی

سعید عزت الهی به دلیل مصدومیت تیم ملی را در جام ملت های آسیا همراهی نخواهد کرد. این در حالی است که در سال های اخیر به بازی او در جلوی خط دفاعی تیم ملی عادت کرده بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش خیلی زود عاشق بازی سعید عزت الهی شد. سرمربی تیم ملی از آن دسته از مربیان است که در انتخاب بازیکن به فیزیک او خیلی اهمیت می دهد و سعید عزت الهی همه ایده آل های کارلوس کی روش را برای بازی در پست هافبک دفاعی داشت بطوریکه سرمربی تیم ملی خیلی راحت با کنار گذاشتن جواد نکونام و آندو کنار آمد و در سال های اخیر سعید عزت الهی همیشه یار حاضر کارلوس کی روش در پست هافبک دفاعی بود و اگر تیم ملی تصمیم به بازی با دو هافبک دفاعی را می گرفت دیگر هافبک های تدافعی باید برای بازی در کنار سعید عزت الهی تلاش می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند بازی سعید هنوز هم نقص هایی دارد به خصوص در برخی از صحنه ها با پاس های اشتباهی که می دهد اما فیزیک خوب سعید عزت الهی که موجب می شود در درگیری ها برنده باشد و هم چنین میل به گلزنی سبب شد تا کی روش همواره در سال های اخیر به روی او حساب ویژه ای باز کند.  برای اولین بار در تورنمنت جام ملت ها کارلوس کی روش و تیم ملی بازی بدون سعید را تجربه خواهند کرد.

 

البته این غیبت خیلی برای کارلوس کی روش گران تمام نمی شود. تیم ملی در سال های حضور سعید هم بازی بدون او را تجربه کرد. نمونه اش بازی با مراکش که سعید محروم بود و تیم ملی بازی را یک بر صفر برد. با گل به خودی. تیم ملی آنقدر روی نیمکت هم بازیکنان خوب دارد که دست کم در این برهه غیبت هیچ بازیکنی به چشم نخواهد آمد. امید ابراهیمی می تواند در این پست همه خواست های کارلوس کی روش را برآورده کند. به خصوص که جام ملت های آسیا تورنمنت سبک تری به نسبت جام جهانی است. احسان حاج صفی هم بارها بازی در این پست را تجربه کرده و روزبه چشمی که برای بازی در این پست ایده آل تر از دفاع میانی است. حتی در جام جهانی 2018 شاهد بازی کریم انصاری فرد هم در این پست بودیم. او اگر چه ذاتا یک مهاجم است اما در جام جهانی مجبور بود به هنگام حملات حریف عقب نشینی کند و روی یک خط به هافبک دفاعی مدد بدهد.

 

تیم ملی ایران سعید عزت اللهی جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سعید عزت اللهی جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار

مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در غیاب سرمربی این تیم دنبال می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران تمرین امروز (سه‌شنبه) را هم در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت 20 دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت 65 دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان غایبان تمرین سرخپوشان بودند.

امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به تماشا نشستند.

حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • چپ تیم ملی دربست در اختیار این بازیکن است (عکس)
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار
  • ترکیب ایران مقابل ترکمنستان؛ جانشین آزمون معرفی شد!