Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی قرمزها نمی خواهد که تیمش از اکنون به پایان فصل فکر کند.

طرفداری- یورگن کلوپ، سرمربی باشگاه لیورپول معتقد است که تیمش در حال حاضر نباید به انتهای فصل و فاصله 4 امتیازی با منچسترسیتی فکر کند و فقط باید روی مسابقه پیش رو فکر کند.

به نقل از ESPN، سرمربی لیورپول پیش از دیدار تیمش مقابل نیوکاسل بیان کرد:

هیچ چیز تا به این لحظه تضمین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گونه فکر نمی کنیم که ما این امتیاز را داریم و منچسترسیتی نیز آن امتیاز، پس ما لیگ را خواهیم برد. اگر این گونه فکر کنیم، راه را اشتباه خواهیم رفت. در واقع زندگی نیز این گونه است. همه ما باید متمرکز باشیم و اضطراب نداشته باشیم. این را شنیده ام که چند بار در ده سال گذشته تیمی در کریسمس صدرنشین بوده ولی قهرمان نشده و لیورپول چنین وضعیتی را در این سال ها تجربه کرده است. عجب. شما می ترسید در این مورد صحبت کنید زیرا فکر می کنید من این را می دانم. به نظر من همه این ها داستان های مزخرفی هستند. این چه معنی ای دارد؟

وی اضافه کرد:

در حال حاضر تیم متفاوت با گذشته است و زمان نیز تغییر کرده است. در واقع همه چیز نسبت به زمان قبل عوض شده است. حتی اگر در پایان فصل لیورپول قهرمان شود آیا همچنان انتظار دارید من در میانه فصل به قهرمانی در پایان فصل فکر کنم؟ قطعا این گونه نخواهد بود. هیچ اتفاقی اکنون رخ نداده و به ماه مه (پایان لیگ برتر) فکر نمی کنیم. تمام فکرمان روی 26 دسامبر و بازی مقابل نیوکاسل است و باید همه کار کنیم تا پیروز شویم. پس از آن نیز بازی مقابل آرسنال می آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۱۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن