Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، بنیاد اهل بیت آفریقای جنوبی در پیام تسلیتی، درگذشت آیت الله شاهرودی را تسلیت گفت.
در این پیام تسلیت آمده است: با غم و اندوه عمیق، خبر مربوط به درگذشت محقق بزرگ، قاضی، متفکر و مجاهد آیت الله سیدمحمد هاشمی شاهرودی را دریافت کردیم.
ایشان در خانه ای متولد شد که پدرشان محققی برجسته و یکی از علمای شناخته شده نجف اشرف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان ابتدا زیر نظر آیت الله خویی تحصیل می کردند و سپس با هدایت شهید آیت الله باقر صدر، به رشد و شکوفایی رسیدند.
او در زمان حیاتش،  نه تنها با جمع آوری سخنرانی های شهید صدر و تبیین کتاب، بلکه در فضای سیاسی اجتماعی عراق، میراث زنده شهید صدر محسوب می شدند.
ایشان ابزاری سودمند برای تضمین شناخته شدن تفکر معاصر شهید صدر در زمینه های مختلف  الهیات، فلسفه، اقتصاد، فقه، اخلاق و سیاست بود و آن ها را به جهان معرفی کرد. او سپس به آرمان های اسلام خدمت کرده و در جمهوری اسلامی نقش های مختلفی را ایفا نموده و دیدگاه آکادمیک خود را در به کارگیری اصول اسلام در جامعه معاصر به ارمغان آورد.
در حقیقت، در دو دهه گذشته زندگی اش، وی یک متحد متعهد و وفادار رهبری انقلاب اسلامی بود.
در ادامه این پیام، موسسه اهل بیت آفریقای جنوبی، با سابقه برجسته ای از خدمات به مردم ایران و عراق و امت بزرگ اسلام، تسلیت صمیمانه خود را به رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله خامنه ای و خانواده محترم او ابراز داشت.

انتهای پیام

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مطهری امام
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت