Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ ترین‌های هفته‌ای که گذشت با رقابت سختی که بین گزینه‌های مختلف  بود به شرح ذیل اعلام می‌گردد. 

بهترین هفته: عشق مثلثی در سریال «بانوی عمارت»

سریال «بانوی عمارت» در روزهایی که  به شدت تلویزیون نیازمند سریال‌های جذاب و مخاطب پسند است توانسته بیننده  تلویزیون را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذابیت‌های قصه و عشق مثلثی موجود در داستان و البته جذابیت کاراکترها به شدت این روزها خانواده ایرانی را درگیر کرده و به عنوان یک سریال جذاب این مجموعه تلویزیونی این روزها نقل محافل است.

بازنده هفته: حمید گودرزی

حمید گودرزی شب یلدای امسال مجری شبکه پنج بود اما نتوانست رضایت مخاطبان را درک کند. او اجرایی پر از گاف داشت و اشتباهاتش مخاطب را آزار داد. حمید گودرزی به اندازه‌ای که در دنیای بازیگری موفق بوده در حوزه اجرا نتوانسته به یک ستاره تبدیل شود و به همین دلیل او را بازنده هفته معرفی می‌کنیم. 

نوستالژی هفته: سریال «آینه عبرت»

سریال «آینه عبرت» تولید سال 1367 در شبکه یک با بازی جواد گلپایگانی، محمود دینی، رضا بنفشه‌خواه و... در زمان خودش با بازخورد بسیاری همراه بود. کاراکتر  " آ تقی" و " علی " این شب‌ها نیز حوالی ساعت 19 در شبکه آی فیلم با اقبال عمومی در پخش مجدد مواجه هستند. از این رو نوستالژی هفته محسوب می‌شوند. 

تکراری هفته: مهمانان شب یلدا 

تعدادی از مهمانان شب یلدا در شبکه‌های مختلف تکراری بودند که کامبیز دیرباز و مهران غفوریان جز شاخصان لیست  تکراری‌های این هفته محسوب می‌شوند. شبکه‌های یک،  دو و پنج مهمانانشان را تا حدودی پاسکاری می‌کردند.

سوتی هفته: یوسف تیموری

یوسف تیموری مهمان برنامه شب یلدای حمید گودرزی شد  و نتوانست از روی ال سی دی هوتن شکیبا و هنگامه قاضیانی را بشناسد و البته  فردا روی آنتن عذرخواهی کرد. قطعا مجری برنامه حدس نمی‌زده که تیموری همکاران سرشناسش را نشناسد . وگرنه حتما با او هماهنگ می‌کرد تا این سوتی روی آنتن رخ ندهد.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده شب یلدا عشق فرهنگ و هنر گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب