Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:04:40 GMT

قابی که ویژگی های تبلت بعدی اپل را لو داد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۰۲۸۵

قابی که ویژگی های تبلت بعدی اپل را لو داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، قاب یادشده نشان می دهد برنامه ریزی اپل برای تولید تبلت تازه اش موسوم به آی پد مینی ۵ آغاز شده است.

بزرگی قاب مذکور همچنین ثابت می کند که اپل تصمیم گرفته از تولید تبلت هایی با نمایشگرهای کوچک و متوسط دست بردارد و بیشتر به سمت تولید تبلت های دارای نمایشگرهای بزرگتر پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تصویر از قاب iPad mini ۵ که در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد این محصول از نظر ابعاد مابین آیفون و آی پدهای بزرگتر قرار خواهد گرفت.

سوراخ های این قاب نشان می دهد که آی پد مینی ۵ دارای دوربین و فلاش هم هست و در سمت راست آن فضایی برای میکروفون نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین اپل جک هدفون را نیز از این تبلت حذف نکرده و پورت شارژ و انتقال داده Lightning نیز مطابق معمول در این تبلت هم وجود دارد. اما وجود یک حفره عجیب در کناره این قاب نشان می دهد که قابلیت یا پورتی تازه به آی پد مینی ۵ افزوه شده است.

برخی منابع مطلع می گویند این تبلت از قلم اپل هم پشتیبانی می کند. احتمالا ابعاد نمایشگر آی پد مینی ۵ هم ۷.۹ اینچی خواهد بود. در مورد قیمت این تبلت هم گمانه زنی های مختلفی شده، اما به احتمال زیاد این رقم بیش از ۳۰۰ دلار خواهد بود.

کد خبر 4495764

منبع: مهر

کلیدواژه: آی پد اپل تبلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر