Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی دانافر در جلسه ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان یکی از مهمترین و اثرگذارترین کمیته های اجرای برنامه های ستاد دهه فجر است، اظهار داشت: در این کمیته کودکان و نوجوانانی نقش آفرینی می کنند که خود دوران انقلاب را درک نکرده اند اما با مطالعه و مرور خاطرات فعالان انقلاب، در اجرای برنامه های دهه فجر سهیم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر امسال حداقل ۲۰۰ برنامه در سطح مدارس استان یزد اجرا می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه جمعیت دانش آموزی استان یزد ۲۵۰ هزار نفر است، رویکرد ما این است که همه دانش آموزان در برنامه های چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

دانافر با تشریح بخشی از برنامه های تدارک دیده شده توسط آموزش و پرورش استان یزد برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مسابقات فرهنگی با پنج محور در ۵۸ رشته و گرایش برای ۱۲۰ دانش آموز در سطح استان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد همچنین از برگزاری جشنواره قصه گویی، جشنواره نقاشی، مسابقه کتابخوانی، مسابقات ورزشی، جشنواره زندگی به سبک روح‌الله و ... در این ایام خبر داد.

وی یادآور شد: امسال ۱۳۵۷ دانش آموز به نشانه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷، سرود دسته‌جمعی اجرا می‌کنند که اصلی‌ترین برنامه این گروه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

دانافر همچنین از اعزام ۸ هزار دانش آموز از استان یزد به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار داشت: امسال به منظور آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای صنایع دریایی در طول ۴۰ سال گذشته، راهیان نور دریایی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای بخشی از این برنامه‌ها به حمایت مالی نیاز است، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد قول‌هایی در این زمینه داده و قرار است با مشارکت بخش خصوصی، جوایز جشنواره‌ها و برنامه‌ها را تامین کنیم.

کد خبر 4495973

منبع: مهر

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری