Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@00:06:02 GMT

باطل شدن 37 هزار کارت سوخت اجاره ای

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۰۴۲۸

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی از ابطال 37 هزار کارت سوخت غیر مجاز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی، 37 هزار کارت سوخت غیر مجاز ابطال شده است.
 اسماعلیی با بیان این مطلب، گفت: این کارت‌ها مربوط به اشخاصی بوده که کارت سوخت خود را غیرقانونی به افراد غیر واگذار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره تبعات این اقدام به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: از واگذاری کارت سوخت خود به افراد ناشناس خودداری کنند. اسماعیلی، همچنین با اشاره به نام نویسی 3 میلیون نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی گفت: همچنان امکان ویرایش اطلاعات و حذف درخواست برای ثبت‌نام کنندگان وجود دارد.
 همچنین به گفته اسماعیلی توزیع بیش از 260 هزار کارت سوخت متعلق به خودروهایی که از سال 93 به بعد شماره‌گذاری شده و در دفاتر پست مانده بود، آغاز شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ابطال کارت سوخت المثنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • بازداشت دانشگاهیان باطل السحر ادعای آزادی بیان در آمریکاست
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد