Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، این شرکت در سه روز پایانی آذرماه 97 با برگزاری مسابقه ای تحت عنوانِ "به بلندای یلدا" ، بلندترین و طولانی ترین فاکتور خرید را در بیش از یک هزار و صد شعبه این فروشگاه به چالش گذاشت. 

شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقه  از 27 آذر لغایت 30 آذر ماه فرصت داشتند که با مراجعه به شعب افق کوروش و تنوع در خرید از بین سه هزار قلم کالا شانس خود را برای برنده شدن در مسابقه افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدِ اقلام متنوع بدون در نظر گرفتن ارزش ریالی کالاهای خریداری شده رمزِ طولانی شدن فاکتور خرید مشتریان در این مسابقه بوده است.

از بین 27 هزار کد فاکتور ارسالی به سامانه مسابقه "به بلندای یلدا" و از میان فاکتورهای بدون کالای مرجوعی، نفر اول این مسابقه، جناب آقای محمد فیروزآبادی از استان خراسان رضوی با فاکتور خرید به طول20 متر و دارای 1252 ردیف کالایی، رکورد بلندترین و طولانی ترین فاکتور را به نام خود ثبت کرد و برنده جایزه نقدی به مبلغ 15 میلیون تومان شد.

 نفر دوم بلندترین و طولانی ترین فاکتور خرید سرکار خانم خورشید عسگری از استان تهران (اسلامشهر) با فاکتوری به طول 18 متر و 414 میلی متر و دارای 1136 ردیف کالایی برنده 10 میلیون تومان وجه نقد شد.

و سومین فاکتور بلند و طولانی خرید متعلق به جناب آقای امین بزرگ نیا از استان البرز با 1134 ردیف کالا و فاکتوری به طول 18 متر و 134 میلی متر به عنوان برنده 5 میلیون تومانی این مسابقه معرفی شد. 

 

شایان توجه است که مبلغ خرید نفر اول این مسابقه که دارای بلندترین فاکتور به طول 20 متر است، از مبلغ خرید نفر صد و بیست و سوم این مسابقه با 103 ردیف کالایی در فاکتور ، پایین تر بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران استان خراسان رضوی اسلامشهر روابط عمومی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند ممنوع است و انتشار دهندگان آگهی فروش به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه و جریمه چهار برابری محکوم می‌شوند.

به گزارش مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آن‌ها اختصاص می‌یابد و با توجه به‌عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • نگاهی به بی‌بدن|متهمان ردیف اول قتل که قاتل نیستند!