Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقل و انتقالات برای تیم‌های ارومیه‌ای پایان یافت و شهرداری با سه تغییر و دورنا با جدایی یک بازیکن به پیشواز نیم فصل دوم رفتند. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، فصل نقل و انتقالات میان دو نیم فصل سال97 دیروز برای دو تیم شهرداری و دورنا به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری با جذب حامد تاروردی در پست قدرتی زن، علیرضا جلوه در پست سرعتی و رسول نجفی در پست پاسور نشان داد که می‌خواهد تغییراتی در تیم ضعیف نیم فصل نخست خود ایجاد کند.

در این میان این که تیم شهرداری چه میزان در جذب بازیکنان توانسته موفق عمل کند باید هواداران نظر بدهند.

صعود تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال جوانان باشگاه های کشورتیم والیبال شهرداری ارومیه 3 بازیکن جدید جذب کرد40 درصد قرارداد بازیکنان تیم والیبال دورنای ارومیه پرداخت می‌شود

تیم دورنای ارومیه، تیم دیگر شهر ارومیه برخلاف گفته‌های مالک این باشگاه که گفته بود علاوه بر این که خروجی نداریم ورودی هم خواهیم داشت نه تنها ورودی نداشتند بلکه محمد عباسی دریافت قدرتی این تیم جدا شده و به تیم دسته یکی فجر ملحق شد تا نشان دهند تیم دورنا کار بسیار سختی برای کنده شدن از ته جدول در پیشرو دارد.

بدین ترتیب فصل نقل و انتقالات دو تیم ارومیه‌ای به پایان رسید تا هواداران ببینند که آیا دو تیم شهر والیبال خیز ارومیه خواهند توانست جلوی یک آبروریزی بزرگ را بگیرند یا این گونه نیم فصل دوم را هم به پایان خواهند رساند.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!