Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،شهرام مقام، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آبادان گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان در آذر ماه سال جاری یک هزار و ۶۷۵ مأموریت را به ثبت رساند.

وی افزود: از این تعداد، ۹۵۹ مأموریت انجام شده مربوط به شهرستان آبادان بود و پس از آن خرمشهر با ۵۱۴ و شادگان با ۲۰۲، بیشترین تعداد مأموریت را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تعداد ۳۹۱ مأموریت تصادفی منجر به اعزام حادثه‌دیدگان به نزدیک‌ترین بیمارستان محل تصادف شده و ۲ مورد نیز با انجام درمان در محل، مأموریت پایان پذیرفت.

وی افزود: در مأموریت‌های غیرتصادفی در یک ماه گذشته ۷۰۳ مأموریت نیاز به اعزام به بیمارستان احساس شده و ۲۷۹ نفر نیز در محل توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان درمان شدند.

انتهای پیام / د

اعزام تکنسین‌‎های فوریت‌های پزشکی به ماموریت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی فوریت پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ناسا به مأموریت پهپاد سنجاقک در قمر سیاره زحل چراغ سبز نشان داد
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • راه اندازی مرکز «نفس» در آبادان و خرمشهر
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد