Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت آیت شاهرودی عالم مجاهد، یار و یاور انقلاب، شاگرد امام راحل و مدافع انقلابی مقام معظم رهبری اظهار داشت: فقدان ایشان یک ضایعه بزرگ برای جهان اسلام و ایران محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: آنچه که باعث شد یوم الله ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت در تقویم ثبت شود، حضور باشکوه مردم در این حماسه ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بار دیگر مردم ایران اقتدار خود را در صحنه‌های ملی و سیاسی نشان دادند، تاکید کرد: دشمنان ایران در خارج از کشور با ترسیم یک فتنه بزرگ در جریان انتخابات سال ۸۸ و یک هجوم گسترده علی موجودیت نظام قصد داشتند پایه های نظام جمهوری اسلامی را سست کنند.

شفیعی عنوان کرد: نقش مهم و تاثیرگذار مردم در جمهوری اسلامی ایران همیشه نمایان است که در راهپیمایی ۹ دی ماه این مورد ثابت می شود که حضور خود آبی بر فتنه های دشمن می ریزند.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸ با سران فتنه و عوامل آن صحبت شد ولی باز تأثیر خود را نگذاشت و تنها حضور مقتدرانه مردم باعث خاموشی آشوب ها شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی و امید فکر می‌کنند، می‌توانند برای فروپاشی نظام نقشه ترسیم کنند اما حضور مردم نشان داده که این نقشه‌های دشمن و فتنه‌های آنها همواره خنثی می‌شود.

وی افزود: به گفته رهبر انقلاب اسلامی دشمنان همواره دنبال تفرقه افکنی میان مردم هستند و این مورد قطعاً با هوشیاری مسئولین و حضور به موقع مردم در صحنهٔ خنثی خواهد شد.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: حماسه ۹ دی ماه همواره نشان دهنده استقلال ایران است که مانع از دخالت کشورهای بیگانه در امور ما می شود و این حماسه بزرگ متعلق به تمام مردم ایران است.

وی گفت: حماسه ۹ دی ما بزرگترین خدمت به استقلال مردم ایران کرد و نشان داد هدف دشمن برای نابودی نظام با حضور مردم خنثی می‌شود.

شفیعی با اشاره به اینکه نقش عمده رسانه، اطلاع رسانی و دعوت مردم به این مراسم باشکوه است، تاکید کرد : هر ساله شاهد مراسم باشکوه بزرگداشت ۹ دی ماه در استان بوشهر و به ویژه در شهر بوشهر هستیم که با حضور باشکوه مردم و سخنرانان نشان می‌دهد بار دیگر مردم با آرمان‌های امام بیعت می‌کنند.

وی بیان داشت: امسال در روزهای منتهی به ۹ تا ۱۹ دی برنامه‌های گسترده‌ای در شهر بوشهر داریم.

ّشفیعی تصریح کرد مراسم بزرگداشت ۹ دی ماه در مرکز استان ساعت ۹ صبح در جایگاه مصلای نمازجمعه با سخنرانی محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی که یک شخصیت انقلابی بصیر و آگاه است شروع می‌شود و با راهپیمایی از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس ادامهٔ پیدا میکند.

وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد با انتشار تصاویر سران فتنه و از آنها دفاع کند، دست به یک اقدام ضد ملی است، خاطر نشان کرد: قطعا با این کار در میدان دشمن پا خواهد گذاشت.

کد خبر 4496021

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در این مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل (ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

امیر نعمت الله صدقی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و مؤثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

کد خبر 6080738

دیگر خبرها

  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • کنگره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند