Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین کنسرت پاپ کلاسیک حامد فقیهی به تاریخ ۱۲ دی ماه در ایوان شمس تهران برگزار خواهد گردید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی، نخستین کنسرت پاپ کلاسیک حامد فقیهی به تاریخ ۱۲ دی ماه در ایوان شمس تهران برگزار خواهد گردید.

همچنین نشست خبری حامد فقیهی خواننده پاپ کلاسیک ایران روز شنبه مورخ هشتم دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۱ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست در راستای برگزاری کنسرت حامد فقیهی به تاریخ ۱۲ دی ماه در ایوان شمس تهران برگزار گردیده و این خواننده پاپ کلاسیک در این نشست به تشریح این رویداد هنری و همچنین شرح چگونگی برگزاری نخستین حضور موسیقیایی خود در شهر تهران در قالب کنسرت خواهد پرداخت.

وحید خدادادی تهیه کننده و مدیر برنامه این رویداد هنری در خصوص برگزاری نخستین کنسرت حامد فقیهی در تهران گفت: تلاش‌های بسیاری برای برگزاری بسیار مطلوب این کنسرت انجام داده‌ایم و سعی داریم که اتفاقی تازه در تاریخ برگزاری کنسرت موسیقی در ایران رقم بزنیم.

‎گفتنی است حامد فقیهی یکی از پایه‌گذاران سبک آکاپلا در موسیقی ایران در جدیدترین کنسرت خود که به همت موسسه ارتباط بران پویا برپا شده به اجرای قطعاتی تازه و تلفیقی خواهد پرداخت.

‎به همین منظور از تمامی خبرنگاران و عکاسان محترم خبرگزاری‌ها، رسانه‌های وزین مکتوب و مجازی دعوت می‌شود تا در نخستین نشست خبری حامد فقیهی در ایوان شمس حضور به عمل آورند.

‎انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حامد فقیهی کنسرت خواننده پاپ اخبار کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۰۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور

ایسنا/فارس نخستین گروه از عمره‌گزاران استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد از فرودگاه شیراز عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل فرهنگی و زیارت استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت:  ۲۵۵ نفر از زائران خانه خدا از فرودگاه شیراز به مدینه اعزام شدند.

سید مجتبی علوی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده توسط استانداری فارس و تلاش‌های صورت گرفته در حج و زیارت استان و فرودگاه شیراز، پس از ۹ سال وقفه نخستین گروه از زائران جنوب کشور با ظرفیت ۲۵۵ نفر زائر در قالب ۳ کاروان از استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد از فرودگاه شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) عازم حرم امن الهی و سرزمین وحی شدند.

وی بیان کرد: این کاروان‌ها تحت عنوان حرم تا حرم عصر روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه مدینه منوره ترک کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نخستین آزمون رانندگی و اولین تهرانی که تصدیق رانندگی گرفت
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اندیشکده غربی مطرح کرد: نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • وزارت ارشاد: بوشهر قلب تپنده موسیقی است / کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • نخستین نشست سخنگوی جدید قوه قضاییه آغاز شد
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز