Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ در پی گفت‌وگوی مقدماتی رضا ملکی، رایزن فرهنگی ایران در کابل با حجت‌الاسلام محامی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری و رئیس نمایندگی جامعة‌ المصطفی در افغانستان در خصوص برگزاری همایش مشترک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در کابل، رایزن فرهنگی کشورمان نشستی را با مدیران جامعة المصطفی ـ شعبه افغانستان برگزار كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست برنامه‌های محتوایی همایش مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این نشست رضا ملكی، رایزن فرهنگی کشورمان اظهار كرد: در گفت‌وگوی قبلی با حجت‌الاسلام محامی، مقرر شد همایشی را با عنوان اصلی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، دینی، دانشگاهی و ... در ایام دهه فجر به صورت مشترک برگزار كنیم.

ملکی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که این همایش در تاریخ 21 بهمن‌ماه برگزار شود.

در ادامه قربانی، معاون اداری و مالی و ذاکری، معاون پژوهشی جامعة ‌المصطفی شعبه افغانستان، آمادگی این دانشگاه برای همكاری در برگزاری این همایش را اعلام كردند.

از جمله مصوبات این نشست، می‌توان به انتشار فراخوان مقالات از طریق سایت‌های رایزنی فرهنگی ایران و جامعة المصطفی افغانستان و نیز شبکه‌های اجتماعی، برگزاری همایش در تاریخ 21 بهمن‌ماه، دعوت از مقامات عالی دولت افغانستان، وکلای پارلمان و علمای شیعه و سنی برای سخنرانی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و ... اشاره كرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سالگرد انقلاب افغانستان شیعه و سنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.   مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد