Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شاکری شمسی صبح امروز در نشست مسئولان آموزش دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های ‌انجام شده توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد موفق به کسب رتبه برتر کشوری در برگزاری دوره آموزشی شهرداری ها و شوراهای اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به اینکه موضوع آموزش یکی از موضوعات مهمی است که به صورت جدی در دستورکار دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد قرار دارد، افزود: آموزش های ویژه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر باید به ‌طور مستمر و مدون شده اجرایی شود تا تغییرات در رویکردها و نگرش های مدیران شهری ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم اگر مجموعه ای می خواهد در شرایط فعلی موفق باشد باید آموزشهای دوره ای و مستمر را در رابطه با مسائل مختلف حوزه کاری خود فرا گیرد.

شاکری شمسی با انتقاد از آموزش هایی که جنبه صوری دارد، ‌گفت: ارتقای سطح بهره وری، ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی مردم از مهم ترین شاخص هایی است که می تواند نتیجه آموزش موفق و سازنده باشد.

وی خواستار برنامه ریزی دوره های آموزشی متناسب با رشته شغلی شهرداری ها شد و تصریح کرد: کارشناسان آموزش دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد تدوین دوره های آموزشی را با مشارکت شهرداری ها و بر مبنای رشته شغلی ها انجام می دهند که این روند تأثیرات مثبتی را بر افراد شرکت کننده در این دوره ها داشته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، تهیه شناسنامه آموزشی، برگزاری آزمون ها به صورت مجازی و بازدیدهای دوره ای از استان ها و شهرهای مختلف را از مهم ترین برنامه های این دفتر برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مسیر برگزاری دوره های آموزشی هموارتر شود.

به گزارش مهر، از جمعیت یک میلیون و ١٠٠ هزار نفری استان یزد ٨٥ درصد آنها در شهرهای استان سکونت دارند،‌ بیان کرد: استان یزد دارای ٢١ شهر است و از شوراهای پنج، هفت و ۱۱ نفره تشکیل شده است.

کد خبر 4496053

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • جلوگیری از ورود دام مازاد به مراتع همدان
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی