Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: صدقات الکترونیکی مزیت های مختلفی دارد و بر این اساس خیران و حامیان می‌توانند با استفاده از روش‌های جدید و از طریق کارت‌های اعتباری با پرداخت سریع و آنی صدقات و نذورات خود را در یاری‌رساندن به نیازمندان افزایش دهند.
وی اظهار داشت: تا کنون خیران و نیکوکاران استان کمک ها و مساعدت های خوبی در بخش های مختلف داشته اند و روند مناسبی برقرار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول، ابتدای امسال تاکنون بیش از چهار میلیارد و 800 میلیون تومان کمک های صدقات مردم این استان برای جمع آوری و درمان بیماران، کمک به معیشت نیازمندان، خرید و تعمیر مسکن، جهیزیه، تحصیل نیازمندان ومددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: هم استانی‌ها می‌توانند با استفاده از دستگاههای خودپرداز، اینترنت، دستگاه کارت‌خوان عمومی (pos)، تلفن گویای 0968877 و از طریق نرم‌افزارهای سکه، بله، سنا و تلفن‌های همراه و صدقه پیامکی # 024*8877* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد مقدس اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: به منظور جمع آوری کمک های مردمی صدقات ، 139هزارو 487صندوق صدقات در اماکن و منازل مردم این استان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 34 هزار و 249 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، که در مجموع 4.1 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تلفن تلفن های همراه کمک های مردمی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مسکن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند