Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت با حضور در این کمیسیون گزارشی از وضع ذخایر نفتی، اکتشاف نفت و گاز در میدان‌های مشترک، مقدار فروش نفت و مشکلات میعانات گازی ارائه کرد.

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (سه‌شنبه، چهارم دی‌ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد اشاره کرد و گفت: وزیر نفت در این نشست عنوان کرد که امسال میزان برداشت ایران در میدان‌های مشترک نفتی از قطر بیشتر است و سال آینده نیز با اکتشاف‌های جدید این میزان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هم اکنون کشور با نوعی جنگ اقتصادی روبه‌روست، بنابراین باید با راهکارهای مناسب، شرایط را برای فروش نفت و تامین منابع مالی با توجه به تحریم مهیا کنیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: میزان فروش فرآورده‌های پتروشیمی در سال ۹۸، ۱۸ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است که ۵ میلیارد آن داخلی و ۱۲ میلیارد دلار صادرات است؛ همچنین تا پایان سال ۹۸ میزان سرمایه‌گذاری در این بخش باید به ۹ میلیارد دلار برسد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند