Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد حق طلب صبح چهارشنبه در مراسم سالروز تاسیس سپاه حفاظت هراپیمایی با گرامیداشت پنجم دی ماه سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرودگاه‌ها اظهار داشت: صنعت هواپیمایی در جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی به توطئه‌های دشمنان در اوایل انقلاب و ناامن کردن پروازها اشاره کرد و ادامه داد: با حضور سپاه در صنعت هواپیمایی توطئه های استکبار برای همیشه از بین رفت و هیچگونه هواپیمایی ربایی را شاهد نبوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عرصه حفاظت هواپیمایی از جمله ماموریت‌های نظامی و دفاعی و امنیتی بوده است که صد در صد موفقیت‌آمیز بوده است.

سردار حق طلب اضافه کرد: این مهم به برکت فرمان امام عنایت الهی توجه رهبری و تلاش های ایثارگرانه در سپاه حفاظت فرودگاهی به دست آمده است که دستاوردهای گران‌بهایی در عرصه حفاظت هواپیمایی داشته است.

وی افزود: نیروهای سپاه حفاظت هواپیمایی با رهبری عهد و پیمان بسته‌اند تا روزی که این مسئولیت خطیر بر عهده دارند اجازه ندهند که در این حوزه نظام خدشه‌ای ببینید.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ایران در حفاظت از صنعت هواپیمایی در جهان بی نظیر است.

کد خبر 4496051

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • اشتغال اهمیت دارد
  • جهان در موقعیت حساسی قرار دارد/ عملیات وعده صادق در طول تاریخ ایران بی‌نظیر است
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد