Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:57:23 GMT

کیف قاپ معتاد در شاهرود به 23 سرقت اعتراف کرد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۲۱۴۲۰

کیف قاپ معتاد در شاهرود به 23 سرقت اعتراف کرد

به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: با توجه به افزایش کیف قاپی در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان شاهرود این موضوع به طور ویژه در دستور کار زبده ترین کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی بیان داشت: با اقدام های فنی و به کارگیری شیوه‌های خاص پلیسی، متهم معتاد اما بدون سابقه، شناسایی و با هماهنگی لازم با مراجع قضایی برای دستگیری وی اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از دستگیری متهم در اطراف مخفیگاهش به همراه تعدادی اموال سرقتی خبر داد و افزود: ماموران در بازجویی‌ های انجام شده از متهم معتاد 22 فقره کیف قاپی از شهروندان شاهرودی را کشف کردند.
به گفته سردار قاسمی متهم علاوه بر کیف قاپی به یک فقره سرقت از اماکن خصوصی نیز برای تامین هزینه‌های اعتیاد و رفع مشکلات مالی اش اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.
7342م/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اعتیاد پلیس آگاهی سرقت مشکلات مالی معتاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز