Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات»، بین ٢٢.٠ درصد برای دهک اول تا ٢٤.٤ درصد برای دهک دهم است.

 گزارش شاخص قیمت مصرف‌کننده کل کشور بر اساس دهک‌های هزینه‌ای آذر ١٣٩٧ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.

بر این اساس، نرخ تورم کل کشور در آذر ماه ١٣٩٧ برابر ١٨.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٠ درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه ١٧.١ درصد برای دهک اول تا ١٩.٥ درصد برای دهک دهم نوسان دارد.

محدوده تغییرات تورم دوازده ماهه در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» بین ٢٢.٠ درصد برای دهک اول تا ٢٤.٤ درصد برای دهک دهم است.

هم چنین اطلاع مذکور در مورد گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» بین ١٣.٢ درصد برای دهک اول تا ١٨.٤ درصد برای دهک دهم است.

افزایش فاصله تورمی دهک‌ها

بر اساس اعداد مربوط به تورم در میان دهک‌های مختلف هزینه‌ای، فاصله تورمی دهک‌ها در این ماه به ٢.٤ درصد رسید که نسبت به ماه قبل (٢.٠ درصد) ٠.٤ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

فاصله تورمی در گروه عمده «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات» نسبت به ماه قبل ٠.٢ واحد درصد و در گروه عمده «کالاهای غیر خوراکی و خدمات» نسبت به ماه قبل ٠.٩ واحد درصد افزایش نشان می‌دهد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز ملی آمار انگلیس اعلام کرد با لحاظ کردن رشد محصولات داخلی، اقتصاد این کشور در سال گذشته میلادی، بطور رسمی دچار رکود شده است.
براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳، اقتصاد انگلیس ۰.۳ درصد کوچک شد.
گاردین نوشت: انتشار این خبر برای ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس ناگوار است، زیرا وی پارسال یکی از اهدافش را رشد اقتصادی این کشور عنوان کرده بود.
براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، اقتصاد انگلیس در سه ماهه سوم پارسال نیز ۰.۱ درصد کوچک شده بود و ضعف اقتصادی در دو سه ماهه متوالی، اثر منفی بر رشد اقتصادی این کشور داشته است.
بنا بر اعلام دولت انگلیس قرار است امسال انتخابات عمومی در این کشور برگزار شود، ریشی سوناک در تلاش است به نمایندگان حزبش در مجلس این کشور اطمینان دهد که اقتصاد این کشور به روال عادی باز می‌گردد.
گاردین وضعیت اقتصادی در بخش خصوصی انگلیس را در ماه‌های اولیه سال جاری میلادی، رو به بهبود گزارش کرده است.
به گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در سه ماهه چهارم پارسال، هر سه بخش اقتصادی انگلیس، خدمات، تولید و ساخت و ساز، با ضعف روبرو شدند و فقط با افزایش هزینه‌های دولت، از رکود عمیق پیشگیری شد.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • خوراکی‌هایی که باعث افزایش التهابات بدن می‌شود (فیلم)
  • مرکز ملی آمار انگلیس از رکود اقتصادی این کشور خبر داد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • نرخ تورم در کدام استان بیشتر است؟
  • ترافیکی که از دهه 40 باقی است ( دو عکس از جاده چالوس در فاصله 60 سال)
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!