Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: حفاری« تونل کبیرکوه» ایلام خرداد ۹۸ به پایان می‌رسد. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، علی اصغر کاظمی صبح امروز در ارتباط با پروژه‌های راه‌سازی در استان ایلام اظهار داشت: راه‌سازی در استان ایلام به عنوان اولویت پروژه‌های عمرانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: تعین تکلیف پروژه‌های نیمه‌ تمام در حوزه راه‌سازی به صورت ویژه در حال پیگیری است و 11 طرح از آنان که دارای اهمیت و اولویت هستند در حال تکمیل بوده و منابع مالی آنان تامین شده است.

بزرگترین تونل جنوب کشور در جاده «یاسوج -بابامیدان» روشنایی نداردتونل کربلا در مسیر ایلام به مهران بازگشایی شدتقاطع هم سطح در مسیر تونل پیامبر اعظم(ص) ایلام احداث می‌شود

وی افزود:  احداث« باند دوم محور دره شهر،  پل دختر به خرم آباد بروجرد»، «احداث راه اصلی ایلام به ایوان»، «عملیات چهارخطه کردن محور ایلام به ایوان و بلعکس» ،«تکمیل و احداث راه قاضی‌خان،  بدره‌ به لومار»، « احداث راه بخش مورموری به دهلران و انجیره »، «بهسازی راه اصلی ایلام به دره شهر، آبدانا ن ودهلران» و « اجرای طرح  اتصال ایلام به ملکشاهی و مهران» از جمله طرح‌های در دست اقدام اداره کل‌ راه و شهرسازی استان ایلام است که اعتبار آنان تامین و در حال اجرا هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام سپس به آخرین وضعیت « تونل کبیرکوه» اشاره کرد و گفت: « تونل کبیرکوه» یکی از پروژه‌های مهم و فعال در استان ایلام است  این تونل 4000 متری تا کنون 3700 متر آن حفاری و مابقی آن تا خرداد98 به اتمام می‌رسد.

کاظمی به اهمیت پروژه «‌تونل کبیرکوه» اشاره و یادآورشد: 2 پیمانگار به صورت هم‌زمان و شبانه روز در پروژه فعال هستند و امید داریم در برنامه زمانبندی شده مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد، در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر شاهدیه اظهار داشت: در این پروژه ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب ۶ بلوک ۲۰ واحدی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ واحد از این پروژه در قالب ۳ بلوک در مرحله نازک‌کاری و سفت‌کاری است، افزود: این واحد‌ها تا پایان خرداد ماه آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه ۶۰ واحد باقی‌مانده نیز در قالب ۳ بلوک در حال احداث است، گفت: این واحد‌ها نیز تا سه ماه آینده آماده تحویل خواهد شد.

مدرسی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات این واحد‌ها اقدام کرده‌اند، از متقاضیان خواست تا نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

وی همچنین از آماده‌سازی ۱۶.۵ هکتار زمین برای احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویلایی و خودمالکی در شهر شاهدیه خبر داد و گفت: این واحد‌ها نیز در قالب طرح جوانی جمعیت احداث خواهد شد.

فرماندار یزد در پایان از همکاری دستگاه‌ها و به‌ویژه شهرداری یزد در تسهیل صدور پروانه و آماده‌سازی زمین برای احداث واحد‌های مسکن ملی در شهر شاهدیه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن