Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور گفت: بزرگ ترین هنر انقلاب اسلامی جهانی‌سازی گفتمان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، حسین یکتا دیشب در مراسم انقلاب به زبان هنر  در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانسته امروز جهانی شده و آوازه آرمان های آن در دنیا طنین انداز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه اصلی انقلاب اسلامی ایثارگری شهدا و جانبازانم است، افزود: امروز وظیفه ما تبعیت از آرمان های انقلاب و خون شهدا است.

فرمانده قرارگاه سازندگی امام رضایی‌های کشور با اشاره به ضرورت ترویج عقاید و آرمان های شهدا اضافه کرد: هر اقدام فرهنگی در این راستا ارزشمند بوده و انتظار می رود مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم با تاکید به نقش پیروی از آموزه‌های اسلام در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: به وسطه این آموزه‌ها بود که در هشت سال دفاع مقدس مدرک سلحشوری، جانبازی و سرفرازی در مجاهدت به واسطه مدرسه‌ای که اسلام تاسیس کرد داده شد.

سید ناصر اسحاقی اظهار کرد: مطابق منویات رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس آغازگر جنگ نبود و در مقابل از خاک میهن و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع جانانه داشتیم.

وی با تاکید به اینکه شکل گیری بسیاری از توطئه ها بر علیه نظام را به خاطر همین دیدگاه، اضافه کرد: زمانی که رجز خوانی دشمن به اتمام می رسد، می فهمند که قدرت مبارزه با اسلام و انقلاب را ندارند.

به گفته اسحاقی در وصف مکتب اسلام همین بس که رزمنده 13 ساله اش آنچنان حماسه ا می آفریند که دنیا قدرت اسلام را به عینه می‌بیند.

در این مراسم نویسنده کتاب«سرباز کوچک امام(ره) گفت: این مکتب انقلاب اسلامی بود که به ما قدرت رشادت می داد؛ ما باید قدردان اسلام عزیز باشیم چراکه این اسلام است که در زمان مناسب خالق حماسه ها و شجاعت‌ها است.

مهدی طحانیان با بیان اینکه مکتب انقلاب اسلامی را سرمایه اصلی است، افزود: این ثروتی است که می تواند تا ابدالدهر ما را در مقابل تمام دشمنان حفظ کند و باید این را بدانیم در کنار اسلام عزیز شرطی نهفته است که آن شرط پذیرش و اعتقاد به ولایت است.

وی بیان کرد: اگر اسلام به مثابه اقیانوس پیما باشد تا زمانی که ناخدایی نداشته باشد نمی تواند ما را به مقصود برساند؛ اگر امروز دشمنان ما آرمان و ولایت را مورد حمله قرار دادند به خاطر این است که از اسلام و ولایت که دو بال پرواز ما است، سیلی خورده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والسلمین " الله‌نور کریمی‌تبار شامگاه دوشنبه شب در یادواره سنگر سازان بی سنگر در شهرستان دهلران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، بیان کرد: شهدای جهاد سازندگی جزو شهدایی هستند که در جامعه ما گمنام مانده‌اند، آنان به ندای امام راحل لبیک گفتند و برای ساختن کشور، جهاد سازندگی را تشکیل دادند و در آباد کردن روستاها در عرصه‌های مختلف، نام خود را جاودانه کردند و همین‌ها با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه شدند و عنوان مقدس سنگرسازان بی‌سنگر را به خود اختصاص دادند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: ایجاد، سنگر و خاک‌ریز و جاده‌های مواصلاتی جزو سخت‌ترین کارهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، سنگرسازان بی‌سنگر بهترین هدف برای تانک، خمپاره و هواپیماهای دشمن بودند، دنبال راه‌سازی، پل‌سازی و سخت‌تر از آن، ایجاد خاک‌ریز در حین عملیات زیر گلوله‌های گوناگون دشمن بودند، این مردان شجاع برای خاک‌ریز زدن با آن شرایط، یک حائل دفاعی ایجاب می‌کردند که رزمندگان اسلام، بتوانند در سینه‌ی این خاک، جانشان را سالم نگه‌دارند.

وی تصریح کرد: ایثار، از خود گذشتگی، عشق و فداکاری در آن‌جا نمایان می‌شد و سنگرسازان بی سنگر، این گونه در مقابل دشمن ایستادند تا جان‌پناهی برای رزمندگان ایجاد کنند، بیان این شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی، فوق‌العاده سخت است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شهدای جهاد سازندگی، نقش بی بدیلی در دفاع مقدس و سازندگی کشور داشتند، تلفیقی از ایثار، شجاعت، حماسه و دانش به‌هم آمیخت تا نقش سنگرسازان بی‌سنگر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ماندگار شود و این از فضل خداست که این انسان را در چنین جایگاهی قرار می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: افتخار امروز جمهوری اسلامی این است که در برابر دنیا می ایستد و عملیات غرورآفرین وعده صادق را انجام می‌دهد و آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و آلمان به‌رغم رجز خوانی، جرأت نمی کننکوچک‌ترین عکس‌العملی در برابر اقتدار ایران اسلامی داشته باشند، امروز در دانشگاه‌های آمریکا، می‌بینیم دانشجو و اساتید، در برابر نسل کشی مسلمانان غزه تظاهرات می کنند و بی‌رحمانه مورد تهاجم پلیس این کشور قرار می‌گیرند.‌

وی گفت: دشمان، در برابر غرش موشک‌های جمهوری اسلامی دست تسلیم بالا برده‌اند و درخواست رئیس جمهور آمریکا از سران اسرائیل این است که هیچ عکس‌العملی نشان ندهید و این از برکات و ثمره خون شهدا است.

کد خبر 6092660

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهرواره هوای نو؛ آماده‌سازی هیئات برای چهل‌واره دوم انقلاب
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است