Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: احکام مخلان نظم در بازار یاسوج بزودی اجرا می‌شود.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ملاقات مردمی در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج گفت: احکام مخلان نظم در بازار Store یاسوج بزودی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سرمایه‌ نظام اسلامی هستند، ادامه داد: قوه‌ قضائیه به عنوان بخشی از نظام در خدمت مردم است و وظیفه‌ ما گره گشایی از کار مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در استان کهگیلویه وبویراحمد که در جمع تعدادی از بازاریان و نمازگزاران صحبت می‌کرد، به موضوع ایجاد امنیت برای کسبه و اصناف اشاره و بیان کرد: ایجاد امنیت تکلیف ماست و در امنیت مجموعه‌ بازار، با همه‌ وجودمان به میدان آمده ایم.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای ادای تکلیف و ارائه خدمت به مردم مانند سربازان در میدان جنگ، از جانمان مایه می‌گذاریم، گفت: جامعه‌ای سالم و خدا محور است که عدالت در آن باشد و اگر عدالت باشد زمین هم آباد و جامعه هم آرام است.

در ادامه‌ این برنامه مسئولان قضایی حاضر در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج به بیش از ۱۰۰ مورد از درخواست ها‌ی مردمی پاسخ داده و دستورات قضایی لازم صادر شد.

لازم به ذکر است کارگران اخراجی کارخانه‌ قند یاسوج نیز در پایان این برنامه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی استان به منظور احقاق حق جامعه کارگری این کارخانه تشکر کردند و خواستار تسریع در رسیدگی به حقوق خود شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 10 ساله توسط مرد مخوف+عکس دهمین دانشجوی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم پر کشید! اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات درخواست نامتعارف مرد مشهدی از دخترش پس از فوت همسرش طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی این 3 مرد شیطان صفت مشهدی در تاریکی شب به سراغ قربانی های خود می رفتند دختر کارآموز آرایشگر به صورت مخفیانه از مشتریان اردبیلی اش سوءاستفاده می کرد آه و ناله جسد زن اصفهانی همه را ترساند / این زن از دنیای مردگان بازگشت تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی مرد رومانیایی در هتل آزادی تهران

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازار Store اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج کارخانه عکس تحقیقات اتوبوس فیلم تهران تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دانشجویان حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • کارفرهنگی درمساله حجاب ضروری است
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز خواهد شد
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند | هواداران به زمین ریختند اما ...| ویدئو