Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس‌ ترابیان،‌ رئیس مستعفی کمیته فنی و توسعه فوتسال در واکنش به اینکه گفته می‌شود او همچنان در ساختمان سازمان لیگ حاضر می‌شود،‌ گفت: من بازنشته هستم،‌ جذامی که نیستم نتوانم به سازمان لیگ بروم. ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

عباس ترابیان  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه گفته می‌شود او با وجود استعفا از ریاست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اما همچنان در ساختمان سازمان لیگ فوتسال حاضر می‌شود، اظهار داشت: این‌طور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من عملاً در کمیته فوتسال سمتی ندارم و از زمانی هم که استعفا کرده‌ام حتی یک برگ کاغذ را هم امضا نکرده‌ام، اما اگر زمانی به من احتیاج داشته باشند،‌ بر حسب وظیفه به سازمان لیگ فوتسال می‌روم و اگر کمکی یا مشاوره‌ای از دستم بربیاید انجام می‌دهم و بعد از آن هم این ساختمان را ترک می‌کنم.

وی ادامه داد: من بازنشسته هستم،‌ جذامی نیستم که نتوانم جایی بروم. هر جا لازم باشد به خاطر وظیفه‌ ملی که دارم کمک می‌کنم. ضمن اینکه به طور مثال از من خواسته شده است برنامه‌های مسابقات لیگ را به زبان انگلیسی ترجمه کنم و بعد آن را در اختیار نهادهای مختلف قرار دهیم و من الآن وظیفه انجام این کار را بر عهده دارم. ضمن اینکه وظیفه استانداردسازی باشگاه‌ها هم برعهده من قرار دارد و علاوه بر این در مسائل اقتصادی و جاهای دیگری که لازم باشد و از من درخواست کنند، قطعاًً کمک خواهم کرد، اما این کمک دائمی نیست و من فقط گاهی برای مشاوره در ساختمان سازمان لیگ  حاضر می‌شوم و جای کسی را هم نگرفته‌ام.

تکرار سناریوی وابستگی به میز ریاست بوکس, این بار در کمیته فوتسال!

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته فوتسال فوتسال ایران عباس ترابیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال ایران عباس ترابیان کمیته فوتسال فوتسال ایران عباس ترابیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از سازمان اسناد و کتابخانه ملی، محمود پاکزاد از اولین عکاسانی است که تاریخ خیابان‌های تهران را مصور و مستند کرده است، البته از جمله شهرهایی که پاکزاد برای عکاسی به آن‌ها سفر کرده می‌توان به اصفهان، شیراز، تبریز، گرگان، اهواز،آبادان، خرمشهر، همدان، آذربایجان، قم، شهرهای شمالی ایران اشاره کرد. پاکزاد در سال ۱۳۷۷ خودش را بازنشسته کرد و در سال ۱۳۷۸ عکس‌های خود را به سازمان اسناد ملی اهدا کرد.

عکس زیر از ساختمان راه آهن تهران در سال ۱۳۲۵ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899219

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟