Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: برگر با پنیر چدار یک غذای کاملا رژیمی است.

این بار می‌خواهیم طرز تهیه برگر با یک سس تند و خوشمزه را به شما آموزش دهیم. سس چیچیموری کاملا رژیمی بوده و جایگزین خوبی برای سس کچاپ و مایونز است.

مواد لازم برای تهیه سس

۱ پیمانه جعفری (شسته شده و خشک شده)

۵ حبه سیر (متوسط بدون پوست)

۲ قاشق غذاخوری برگ پونه

نیم پیمانه روغن زیتون

یک‌چهارم پیمانه سرکه قرمز

۱ قاشق چای‌خوری نمک

یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل دلمه‌ای (ریز شده)

مواد لازم برای تهیه برگر

۶۸۰ گرم گوشت گردن یا شانه گوساله (چرخ شده)

نمک و فلفل سیاه تازه

۴ قطعه پنیر چدار

۸ برش نان تست برشته شده

طرز تهیه

تهیه سس چیمیچوری: تمام مواد لازم برای تهیه سس را در دستگاه غذاساز بریزید و آنقدر هم بزنید تا قطعه‌های ریز و یکنواختی در مایع سس ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین سادگی سس شما آماده است. می‌توانید آن را بی‌درنگ استفاده کنید ولی بهتر است حداقل برای دو روز داخل یخچال در ظرف دربسته بماند. سعی کنید دمای آن در موقع مصرف با دمای محیط یکسان باشد.

با پشت یک کفگیر هر یک از نان‌های برگر را فشار دهید تا گودی ملایمی ایجاد شود. سپس برگر را روی نان قرار دهید و روی نان‌ها مقدار کافی نمک و فلفل بپاشید. روغن را در یک تابه نچسب روی شعله شدید قرار دهید تا زمانی که کمی دود کند. برگرها را داخل تابه قرار دهید و بپزید. این که سفت شوند یا آبدار بمانند، سلیقه خود شما است. بعد از این که برگرها پختند، آن‌ها را به بشقاب انتقال دهید و ۵ دقیقه کنار بگذارید.

تابه را با دستمال کاغذی تمیز کنید و دوباره شعله را روشن کنید. حالا وقت آب کردن پنیر است. ۴ قطعه پنیر چدار نیمه‌نرم را به تابه منتقل کنید. سپس با استفاده از یک کفگیر فلزی آنها را بلند کنید و برگردانید. به قدری بپزید که کل پنیر حالت آب‌شده و نرم پیدا کند. سپس آن‌ها را روی برگرها منتقل کنید و نمک بزنید.

هر یک از برگرها را روی نان‌های تست قرار دهید. طوری که پنیر بالا قرار بگیرد. روی آن سس چیمیچوری بریزید و نان دوم را روی پنیر قرار دهید. غذا آماده سرو است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دختر 10 ساله توسط مرد مخوف+عکس دهمین دانشجوی حادثه اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران هم پر کشید! اولین عکس از دانشجویان کشته شده در تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد علوم تحقیقات درخواست نامتعارف مرد مشهدی از دخترش پس از فوت همسرش طرد شدن دختر 11 ساله از روستا به خاطر بی آبرو شدن توسط چند جوان مشهدی این 3 مرد شیطان صفت مشهدی در تاریکی شب به سراغ قربانی های خود می رفتند دختر کارآموز آرایشگر به صورت مخفیانه از مشتریان اردبیلی اش سوءاستفاده می کرد آه و ناله جسد زن اصفهانی همه را ترساند / این زن از دنیای مردگان بازگشت تجاوز به دختر 13 ساله که به زیر پل رفته بود پسر پزشک معروف در میان حادثه دیده های اتوبوس دانشجویان علوم تحقیقات+عکس عکس های وحشتناک از واژگونی خونین اتوبوس دانشجویان تهران تجاوز به پسر 13 ساله در پشت صحنه یک سریال+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خودکشی مرد رومانیایی در هتل آزادی تهران

منبع: رکنا

کلیدواژه: غذا پوست روغن زیتون مواد چاق غذا عکس تحقیقات اتوبوس فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دانشجویان تهران حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت متفاوت نان ساجی و آبگوشت به روش جالب مادربزرگ روستایی قشقایی (فیلم) پخت آبگوشت مرغ در ظرف سفالی به سبک بانوی روستایی آذربایجانی (فیلم) پخت آبگوشت عراقی و دنده کباب به سبک بانوی روستایی کردستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان