Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، محسن تقیانی مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد روز گذشته 4 دی‌ماه در نشست کارشناسان امور فرهنگی و توانمندسازی کمیته امداد استان زنجان، اظهار کرد: فرهنک زیربنای یک جامعه و اصل کار کمیته امداد فرهنگی است.
وی ابراز کرد: فرهنگ دارای اصولی است که در تمام زندگی انسان تاثیر گذاربوده وهمه عرصه‌ها رادر برمی‌گیرد و اگر فرهنگ یک جامعه اصلاح شود، همه مشکلات و آسیب‌ها برطرف می‌شود، لذا باید کار فرهنگی را توسعه داده و در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقیانی به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود: اصلی‌ترین نگرانی ایشان در حوزه فرهنگی است و آسیب‌هایی که جامعه از فضای مجازی می‌بیند غیرقابل جبران است  که به دلیل اهمیت مباحث فرهنگی جامعه رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را صادر فرمودند.
مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و ایمانی ما در فضای مجازی گفت: دشمن ویترینی از محصولات فرهنگی را با توجه به نیاز مخاطب تولید و در اختیار آنها قرار می‌دهد.
این مسئول به نقش مهم رسانه‌ها در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: باید به سمت استفاده از رسانه‌ها برویم و در برنامه‌هایمان از ظرفیت رسانه به شکل مطلوب استفاده کنیم.
وی به استفاده از ابزارهای مناسب برای آموزش مخاطبان، نوجوانان و کودکان اشاره کرد و گفت: باید با افکارسنجی و ذائقه‌سنجی مناسب برای آموزش مفاهیم دینی از روش‌های نو و جدید برای   انتقال مفاهیم به مخاطبان استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگی و تربیتی کمیته امداد اعزام مددجویان و کارکنان به سفرهای زیارتی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در حوزه فرهنگی بیشترین توجه کمیته امداد به کارکنان است، چراکه اگر مددکار یک عنصر فرهنگی باشد، تاثیر به‌سزایی در خانواده‌های تحت حمایت می‌تواند داشته باشد.
وی به آموزش کارکنان و جامعه هدف با روش‌های نوین علمی اشاره کرد و افزود: یکی از ابزارهایی که باید استفاده کنیم، کتاب است که مقام معظم رهبری از مطالعه کتاب به‌عنوان کار تمیز فرهنگی یاد می‌کنند و هرچه کار فرهنگی بیشتری برای کارکنان انجام دهیم تاثیرات آن را در زندگی فردی و اجتماعی آنان مشاهده خواهیم کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا کمیته امداد زنجان افکارسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است