Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدی پور، فراگیری تحصیل برای منطق صعب العبور و عشایری را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در استان لرستان ۷۰۰ کلاس درس در مناطق صعب العبور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی عبدی پور، امروز(5 دی) در نشست معاونین پژوهشی آموزش و پرورش منطقه پنج کشور در خرم آباد، افزود: برپایی کلاس درس برای دانش آموزان مناطق صعب العبور و عشایری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پژوهش و منابع انسانی آموزش و پورش لرستان، افزود: با حضور معلم در بین دانش آموزان بستر آموزش انان و همچنین شناسایی و پرورش استعداد ها فراهم می شود.

 

وی با اشاره به مشقت های آموزش در مناطق صعب العبور و ارسال کانکس به برای برپایی کلاس درس در این مناطق، افزود: هم اکنون بیش از 700 کلاس درس در مناطق صعب العبور استان دایر است.

 

عبدی پور، همچنین با اشاره به برپایی کلاس درس در مناطق عشایری، اظهار کرد: استان لرستان وسیع ترین حوزه عشایری در سطح کشور را دارد.


وی بیان کرد: برخی معلمان عشایری خود به صورت خود جوش در مناطق مختلف حضور یافته و دانش آموزان را شناسایی و برای تدریس آنان اقدام می کنند.

 

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان، افزود: یک معلم عشایری در استان لرستان 300 دانش آموز عشایری را شناسایی و تحت پوشش آموزشی قرار داده است.

 

وی از طرح توسعه پوشش تحصیلی در مناطق عشایری خبرداد و گفت: عشایر ذخیره انقلاب اسلامی هستند و در راستای عدالت آموزشی طرح آموزش در این مناطق توسعه می یابد.

 

عبدی پور، در ادامه از همکاری و تلاش معلمان مناطق صعب العبور و عشایری تجلیل کرد و گفت: برخی معلمان مناطق صعب العبور و عشایری ساعت ها و یا روزی را جهت رسیدن به دانش آموزان پیاده در راه های کوهستانی عبور می کنند.

 

وی با بیان اینکه در انتخاب معلم نمونه باید به زحمات معلمان عشایری هم توجه شود، اظهار کرد: معلمان عشایر بدون هیچ انتظار و چشم داشتی، به  خواست خود و برای رفع مشکلات دانش آموزان در این مناطق حضور می یابند و عاشقانه تلاش می کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی مجلس شاهرودی تشییع مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی آمریکا رژیم صهیونیستی شب یلدا مناطق صعب العبور مناطق عشایری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم