Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان، از برگزاری ۶۶ برنامه شاخص به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: توجه به کانون های مساجد روستایی و محروم در اولویت کار این دبیرخانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام مرتضی همت پور»، امروز (چهارشنبه 5 دی) در نشستی با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، از فعالیت یک هزار و 100 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: از این تعداد 400 کانون در روستاها فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، یکی از اولویت های دبیرخانه کانون های مساجد توجه به کانون های روستایی و مناطق محروم است، افزود: تا پایان سال بناست 650 میلیون تومان اعتبار برای تجهیزات کانون های مساجد دریافت کنیم.

 

وی با اشاره به ثبت کانون های مساجد در سامانه سجا، تصریح کرد: کانون ها برای دریافت سرانه باید اعضای خود را در این سامانه ثبت کنند که در حال حاضر 40 هزار عضو ثبت شدند و همچنان ثبت اعضا ادامه دارد و این رقم افزایش پیدا می کند.

 

وی به برنامه های کانون های مساجد استان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان بر عهده دبیرخانه کانون های مساجد گذاشته شده و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اوقاف و امور خیریه، بسیج محلات، ستاد اقامه نماز اعضای این کمیته هستند.

 

حجت الاسلام همت پور، اضافه کرد: در این راستا 66 برنامه شاخص فرهنگی و هنری شامل برگزاری جشنواره های نقاشی و روزنامه نگاری، همایش ها و نشست های بصیرتی انقلاب، جشنواره های ورزشی، شب شعر و خاطره گویی، محافل انس با قرآن، برگزاری جشن های نور، و ... دهه فجر برگزار می شود.

 

وی شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری همایش انقلاب اسلامی به روایت هنر با حضور هنرمندان استان در دزفول، تهیه کلیپ 25 سال فعالیت کانون های مساجد، افتتاح کتابخانه و کانون های جدید التاسیس در دهه فجر، اهدای کتاب به کتابخانه های کانون های مساجد و ... را از دیگر برنامه های کانون های مساجد در این ایام دانست.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت افزایی، عنوان کرد: خوزستان در این حرکت عظیم مردمی پیشتاز بوده و در سالروز این حماسه، اعضای کانون های مساجد استان در کنار سایر مردم ولایت مدار در مراسم راهپیمایی 9 دی حضور خواهند داشت.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی مجلس آذربایجان غربی شیراز هفته پژوهش تشییع اردبیل وزیر ارشاد چهلمین سال پیروزی انقلاب شورای هماهنگی کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از زحمات مدیریت شهر و معاونت فرهنگی که در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های خوبی برگزار کردند تشکر می‌کنم، اما اطلاع‌رسانی پیرامون برگزاری این برنامه‌ها ضعیف است که می‌طلبد با وسعت بیشتری به اطلاع مردم رسیده شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه‌ای با موضوع غذاهای سالم که نقش مهمی در احیا این غذاها داشت، افزود: این برنامه بسیار غنی بود، اما باز هم بسیاری افراد از برگزاری این برنامه خبر نداشتند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز کارگر و تشکر از این قشر گفت: در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، باید توجه بیشتر به قشر کارگر به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری انجام شود.

شریعتی ادامه داد: در این راستا تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد و از پاکبانان که برای شهر اصفهان زحمت می‌کشند تا شهر زندگی زیبا شود، حمایت و حق و حقوق آن‌ها دیده شود.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری و تقدیر از زحمات اساتید و معلمان ادامه داد: دولت باید توجه ویژه به قشر کارگر و معلمان داشته باشد؛ چند سالی است توجه خوبی به این قشر نشده و دیده نشده‌اند، در حالی که به حق و حقوق آن‌ها که در قرآن به آن اشاره شده است، باید توجه ویژه شود.

کد خبر 748702

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند