Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - پیشتازان بخش رقابتی یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی مشخص شدند که بر این اساس دانشگاه های علوم پزشکی بیشترین تعداد اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی با عنوان «تیتر11» آغاز به کار کرده است و دانشجویان تا دهم دی ماه جاری فرصت آثار به دبیرخانه جشنواره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با توجه به رسال آثار، پرآثارترین دانشگاه ها در بخش رقابتی مشخص شدند.
بر این اساس، دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان با 1889 اثر، دانشگاه الزهراء با 922 اثر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با 872 اثر تاکنون بیشترین میزان مشارکت در بخش های رقابتی جشنواره را به خود اختصاص داده اند.
همچنین، دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، شیراز، تربیت مدرس، علوم پزشکی شهید بهشتی و علوم پزشکی اردبیل به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.
یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی با شعار «آگاهی، شفافیت و مسئولیت» در حال پذیرش آثار دانشجویان سراسر کشور است. زمان برگزاری جشنواره پس از پایان مهلت ارسال آثار مشخص می شود.

**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه علوم پزشكي جشنواره نشريات دانشجويي ارسال اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد