Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلام رضا زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اظهارات اخیر سید نواب حسینی منش مسوول ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران اظهار داشت: اتوبوس واژگون شده حامل دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات متعلق به رباط کریم نیست.

وی در خصوص حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد  علوم و تحقیقات تهران ضمن تسلیت به خانواده های عزادار  افزود: اتوبوس مذکور در مالکیت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رباط کریم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی شهرداری رباط کریم ادامه داد: انتظار می رود، مسئولان قبل از هرگونه اظهار نظری در این راستا با توجه به حساسیت های موجود کمی تامل و بررسی کنند.

کد خبر 4496221

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان شهرداری رباط کریم واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن ترابی عصر شنبه در دیدار با فرماندار رباط کریم که در فرمانداری این شهرستان، انجام شد ضمن بازدید از بخش‌ها و دوایر مختلف فرمانداری که به منظور تبریک سال نو و تقدیر از زحمات و خدمات معاونین و کارکنان فرمانداری در ارائه خدمات بی منت و خداپسندانه انجام شد، برگزاری آرام و باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه را برگ زرینی از عملکردهای فرمانداری رباط کریم دانست.

وی افزودند: رضایت و اطمینان قلبی مردم به کارکنان و مدیران خدوم مجموعه مدیریت سیاسی و امنیتی شهرستان کاملاً مشهود است.‌

امام جمعه رباط کریم در ادامه ضمن تمجید از پروژه‌های اجرایی فرمانداری در مناطق منفصل شهری مانند «سفیدار»، «کیکاور» و جاده شهدا، تأکید کرد: خوشبختانه سال گذشته فرصت مغتنمی را که خداوند، جهت خدمت به مردم به شما کارمندان و مدیران اعطا کرده بود، به نحو مطلوبی مصروف پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

ترابی در پایان خدمت به مردم را عبادت خواندند و افزود: امیدوارم فعالیت‌های توسعه‌ای فرمانداری در همه شهرستان بالاخص مناطق محروم منفصل، امسال نیز با قدرت تداوم داشته باشد.

کد خبر 6083879

دیگر خبرها

  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • راهیابی ۱۵ دانشجومعلم به جشنواره ملی دانشجوی نمونه کشوری
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد